Michał Giera, od lat związany z rynkiem internetowym, dołączył do zespołu Spicy Mobile. W agencji będzie odpowiadał za rozwój nowych obszarów biznesowych i kompetencji spółki.
Michał Giera karierę zawodową rozpoczynał w dziale sprzedaży reklamy portalu Gazeta.pl. W 2008 r. dołączył do zespołu Wirtualnej Polski odpowiedzialnego za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów. Wraz z zespołem rozwijał ofertę reklamową sieci, obejmującą nowatorskie rozwiązania reklamowe dla „web”, „mobile” oraz „digital signage”. Przez ostatnie 4 lata Michał pracował nad własnym projektem w obszarze badawczym oraz produkcji IT. Jako entuzjasta nowych technologii oraz ich wykorzystania w marketingu, występował na licznych konferencjach branżowych oraz prowadził zajęcia dotyczące mobile marketingu wśród studentów uczelni wyższych.
W Spicy Mobile Michał jest odpowiedzialny za wzmocnienie kompetencji spółki w obszarze „business intelligence” oraz nowe projekty adresowane do firm działających w kanale mobile. Michał Giera będzie ściśle współpracował z zarządem Spicy Mobile oraz Michałem Pietruszką, pracującym na stanowisku Head of Trading.
Źródło: Spicy Mobile