logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Grzebyk awansuje w Contenthouse

  PR 06.03.2023, przeczytano 1155 razy
ilustracja

Do tej pory Grzebyk zajmował w ContentHouse stanowisko Head of PR & Content Marketing, a wcześniej PR & Content Marketing Managera. Z agencją związany jest od 2016 roku. Od 2009 roku rozwija swoją karierę w PR i marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-grzebyk-awansuje-w-contenthouse,399196,artykul.html

Nowy PR & Content Marketing Director będzie osobą odpowiedzialną za wdrażanie i uruchamianie procesów strategicznych, zarówno dla klientów, jak i samego ContentHouse. Zadaniem Michała Grzebyka jest udział w rozwoju obsługi i efektywności współpracy z klientami. W najbliższym czasie będzie współodpowiedzialny za poszerzenie kompetencji zespołu w obszarze tworzenia contentu dla e-commerce oraz wdrażanie rozwiązań technologicznych służących automatyzacji i analityce tworzonych treści. Wspólnie z zarządem ustala też ścieżki edukacyjne dla zespołu, obszary poszerzania kompetencji pracowników oraz plany rozwojowe.

– Pracuje z Michałem już wiele lat i widzę jego olbrzymi wkład w rozwój naszej firmy. Dzięki jego kompetencjom i zaangażowaniu udało nam się osiągać kolejne etapy rozwoju szybciej i skuteczniej – komentuje awans Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który dodaje również: – Oprócz swoich kompetencji merytorycznych, Michał jest dodatkowo człowiekiem, który motywuje ludzi wokół siebie do kreatywności i szukania niesztampowych rozwiązań, co ma szczególne znaczenie w obszarze content marketingu.

– Cieszę się na kolejny etap prac z Zespołem, który na co dzień daje mi motywację do działania i poszerzania kompetencji. Wierzę, że czeka nas jeszcze wiele interesujących, trudnych, ale przez to rozwijających zadań – mówi Michał Grzebyk, PR & Content Marketing Director w ContentHouse.

Źródło: ContentHouse

www.contenthouse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agata Palmowska w agencji Garden of Words  Group
Do zespołu Garden od Words Groups dołączyła Agata Palmowska, liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji jako Head of Creative Team w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group. 
Krzysztof Mocek z nową funkcją w dentsu Central Europe
Dentsu ogłasza powołanie zintegrowanego zespołu kreatywnego dla Europy Centralnej – obejmującej byłe regiony CEE i DACH – jako część ogłoszonej w grudniu 2024 strategii integracji struktur, kierowanej przez Sławomira Stępniewskiego, CEO Central Europe & Poland.
Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
Do zespołu produkcji Prodigious Poland dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku Production Managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.
Grupa Agora zmienia zarządy Wyborczej i Eurozetu
Grupa Agora wprowadza zmiany w zarządach swoich dwóch kluczowych obszarów mediowych – Wyborczej i Grupy Eurozet. Dotychczasowi prezesi spółek przechodzą do nowych rad nadzorczych, oddając stery operacyjne doświadczonym menedżerom z wewnątrz organizacji. To kolejny etap procesu dostosowywania modelu zarządzania do skali i różnorodności...
Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek Dyrektorem ds. Produkcji w Empik Go
Od czerwca 2025 do zespołu Empik Go na stanowisku Dyrektora ds. Produkcji dołączyła Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764