logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Grzeszczyk z Google Polska do Mbridge

  PR 12.02.2019, przeczytano 426 razy

Z początkiem lutego do MBridge – Marketing Experts dołączył Michał Grzeszczyk, obejmując nowo utworzone stanowisko Business Strategy Managera. Wcześniej pracował w iProspect oraz Google Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-grzeszczyk-z-google-polska-do-mbridge,381206,artykul.html

W MBridge Grzeszczyk będzie odpowiadał za strategiczne wsparcie obecnych i nowych Klientów firmy oraz zarządzanie pracami działu PR odpowiedzialnego za kreowanie wizerunku agencji.

Ostatnio Michał Grzeszczyk pracował w Google Polska w dziale Marketingu B2B, gdzie odpowiedzialny był za skalowanie narzędzia Google Moja Firma na polskim rynku oraz uruchomienie i promocję programu trenerów Programmatic w Europie Centralnej i Wschodniej. Poprzednio jako Business Strategy Specialist w iProspect Polska odpowiadał za działania strategiczne w zakresie atrybucji, dobierania kanałów mediowych, estymacji wyników, optymalizacji ścieżki konwersji czy optymalizacji budżetów i  narzędzi.

Jest absolwentem e-biznesu ze specjalnością Online Marketing na SGH w Warszawie.

- Cieszymy się, że Michał dołączył do naszego zespołu. Jestem pewien, że jego doświadczenie zdobyte w pracy w międzynarodowych korporacjach pozwoli na wzbogacenie naszej oferty produktów oraz usług, a także na stałe poszerzanie portfolio realizowanych projektów. Zależy nam także na doskonaleniu kompetencji  zespołu i umiejętności Michała na pewno w tym pomogą – mówi Dariusz Balcer, CEO MBridge - Marketing Experts.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764