logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Grzeszczyk z Google Polska do Mbridge

  PR 12.02.2019, przeczytano 366 razy

Z początkiem lutego do MBridge – Marketing Experts dołączył Michał Grzeszczyk, obejmując nowo utworzone stanowisko Business Strategy Managera. Wcześniej pracował w iProspect oraz Google Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-grzeszczyk-z-google-polska-do-mbridge,381206,artykul.html

W MBridge Grzeszczyk będzie odpowiadał za strategiczne wsparcie obecnych i nowych Klientów firmy oraz zarządzanie pracami działu PR odpowiedzialnego za kreowanie wizerunku agencji.

Ostatnio Michał Grzeszczyk pracował w Google Polska w dziale Marketingu B2B, gdzie odpowiedzialny był za skalowanie narzędzia Google Moja Firma na polskim rynku oraz uruchomienie i promocję programu trenerów Programmatic w Europie Centralnej i Wschodniej. Poprzednio jako Business Strategy Specialist w iProspect Polska odpowiadał za działania strategiczne w zakresie atrybucji, dobierania kanałów mediowych, estymacji wyników, optymalizacji ścieżki konwersji czy optymalizacji budżetów i  narzędzi.

Jest absolwentem e-biznesu ze specjalnością Online Marketing na SGH w Warszawie.

- Cieszymy się, że Michał dołączył do naszego zespołu. Jestem pewien, że jego doświadczenie zdobyte w pracy w międzynarodowych korporacjach pozwoli na wzbogacenie naszej oferty produktów oraz usług, a także na stałe poszerzanie portfolio realizowanych projektów. Zależy nam także na doskonaleniu kompetencji  zespołu i umiejętności Michała na pewno w tym pomogą – mówi Dariusz Balcer, CEO MBridge - Marketing Experts.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
RTB House otwiera Creatives Lab
RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.
Sharp Europe z dumą informuje, że wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe A4 do druku czarno-białego MX-B455W / MX-B355W zdobyło Nagrodę iF Design Award 2019. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe.
Kampania Hospicjum Promyczek w 2019
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Polski Car Wrapping ma nowego mistrza
Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764