logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Hejka w zarządzie Time SA

  PR 27.04.2020, przeczytano 684 razy

Michał Hejka objął funkcję wiceprezesa zarządu spółki TIME SA. Odpowiada za rozwój analityczno-kontentowy w zakresie nowych mediów oraz rozwój nowych modeli i kanałów monetyzacji w ramach spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-hejka-w-zarzadzie-time-sa,386770,artykul.html

- Michał Hejka ma wieloletnie doświadczenie menadżerskie i świetnie sprawdza się w zarządzaniu zespołami. Ma ogromną wiedzę w zakresie sprzedaży w systemie programmatic, jak również przetwarzania i analizy danych. Jego pojawienie się w zarządzie Time skutecznie wzmocni realizację strategii intensywnego rozwoju firmy w obszarze Internetu i nowych technologii – mówi przewodniczący rady nadzorczej TIME SA Zbigniew Benbenek.

Obowiązki w TIME Michał Hejka będzie łączył pełnionymi dotąd stanowiskami prezesa zarządu IDMnet SA i prezesa zarządu Accorp.

Michał Hejka jest związany z Grupą ZPR Media od 13 lat. W 2008 roku objął stanowisko dyrektora ds. badań i rozwoju w IDMnet, a następnie dyrektora operacyjnego tej spółki. W 2010 roku połączył tę funkcję ze stanowiskami prezesa zarządu w spółkach Afilo i AdAction. Objął wówczas funkcję wiceprezesa zarządu IDMnet oraz wszedł do zarządu spółki Accorp. Od czerwca 2017 roku jest prezesem zarządu obu wymienionych spółek.

Aktualny skład zarządu TIME SA: Katarzyna Białek (prezes), Piotr Cichocki (wiceprezes), Michał Hejka (wiceprezes). TIME SA jest brokerem Radia ESKA, Radia WAWA, Radia VOX FM, Eski ROCK i Radia Plus, wydawcą prasy i Internetu, w tym m.in. takich tytułów jak: „Super Express”, „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak Mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Architektura-murator”, „Zdrowie”, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl. Spółka TIME SA wchodzi w skład Grupy ZPR Media.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764