logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Imbierowicz szefem kreacji w Havas Worldwide Warsaw

  PR 18.05.2014, przeczytano 1177 razy

Do Havas Worldwide Warsaw dołączył Michał Imbierowicz, który na stanowisku executive creative directora przejmie zarządzanie zintegrowaną kreacją w Havas Worldwide Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-imbierowicz-szefem-kreacji-w-havas-worldwide-warsaw,21667,artykul.html

Imbierowicz ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Przed przejściem do Havas Worldwide Warsaw przez cztery lata pracował w agencji Saatchi & Saatchi. Wcześniej był związany także m.in. G7, DDB oraz w Ogilvy One i Young & Rubicam Brands gdzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego.

Nowy executive creative director Havas Worldwide Warsaw ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w międzynarodowych oraz ogólnopolskich konkursach branżowych, zdobywając m.in. statuetki Effie, Epica, Golden Drum, Golden Arrow czy KTR.

Dotychczas pracował dla takich klientów jak m.in.: Toyota, Heyah (launch), Bank BPH, T-Mobile, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Procter & Gamble, Cyfra+, Carlsberg, BPN Paribas, Wedel, Microsoft, Era, Kredyt Bank, Chevrolet, Królewskie, BMW, Samsung, Creditsuisse Danone, Danone Waters (Żywiec Zdrój), Xerox, Polkomtel (iPlus, Plus dla biznesu, Plus.pl), Colgate, Ministerstwo Środowiska, Polska The Times, Kamis, Herbapol, Bahlsen, Development of Eastern Poland, Nokia, Disney, Citi Bank i innych.

Michał Imbierowicz przejął kompetencje Wojciecha Dagiela, który odchodzi z agencji z końcem maja.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764