logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 16.11.2021, przeczytano 373 razy
ilustracja

180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła kompetencje social media zatrudniając nowe osoby i powołując dwóch liderów z kilkuletnim doświadczeniem oraz zróżnicowanymi kompetencjami - Michała Kaliściaka i Sylwię Rytel. Dawid Każmierczak po 1,5 roku pracy w agencji odchodzi by rozwijać własny projekt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-kalisciak-i-sylwia-rytel-nowymi-liderami-social-media-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,393767,artykul.html

Nowe role i struktura zespołu social media wzmacniają specjalizację 180heartbeats + JUNG v MATT w zakresie social mediów, budowaną także w oparciu o wiodącą i nagradzaną kreację, strategię, technologię, eventy oraz PR. Podlegająca Agnieszce Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG v Matt para nowych menedżerów otrzymała zadanie rozwijania przełomowych i wyróżniających się doświadczeń konsumentów z marką w social mediach dla klientów agencji, którymi są m.in. BNP Paribas, Ben & Jerry's, Betclic, Burger King, Glo, Google, Husqvarna, Red Bull MOBILE, Zalando, YES. - Obecnie wszystkie główne działania marek są w praktyce ‘social first’- mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + JUNG v Matt. - Od znalezienia odbiorców po taktyki zaangażowania i komunikację społeczną, do których zespół 180 od zawsze przykłada szczególną wagę. Z badania We Are Social i Hootsuite wiemy, że tylko w 2020 r. 490 milionów osób skorzystało z mediów społecznościowych, a na całym świecie jest sumie 4,2 miliarda użytkowników. Prawie połowa decyduje się na korzystanie z sieci społecznościowych szukając informacji o marce. Od agencji wymaga to kompleksowej strategii, tworzenia dynamicznych, wyróżniających się treści oraz doświadczeń, które łączą konsumentów i marki. Na to stawiamy - podkreśla.

Michał Kaliściak jako head of content & moderation, pracujący w 180heartbeats + JUNG v MATT od 5 lat i związany z nią od początku swojej kariery zawodowej, wnosi ze sobą doświadczenie tworzenia unikalnych treści, m.in. dla Burger King, Red Bull MOBILE, Clouds Fest by Glo, Ben & Jerry's, Husqvarna. Kampanie, w których odpowiadał za social media zostały nagrodzone m.in. Cannes Lions, Effie, KTR i Mixx Awards. Razem z Raquel Loreną Colmenares, social media manager  będą rozwijać pomysły innowacyjnych i angażujących doświadczeń konsumentów w social media dla klientów agencji. Wspiera ich Natalia Gotowska, junior community manager i nowa osoba w agencji (wcześniej pracowała w PGE Narodowy, obsługując medialnie wydarzenia komercyjne z wielotysięczną publicznością).  

Sylwia Rytel jako social media supervisor, która właśnie dołączyła do 180heartbeats + JUNG v MATT, wnosi 8-letnie doświadczenie pracy w koordynacji projektów digital. Pracowała w Isobar, Grey, a ostatnio po stronie klienta w Huawei, gdzie koordynowała komunikację w social mediach marki. Wcześniej pracowała także dla Tymbark (srebrne EFFIE Effie w kategorii Launch/Relaunch za kampanię dla Tymbarka Wygodne Owoce to Mus!) oraz Mattel. W 180heartbeats + JUNG v MATT będzie zarządzała projektami social media oraz współpracą z influencerami. Jej zespół tworzą także Adrianna Kosmala, community manager, pracująca od 1,5 roku w agencji oraz Paula Kamińska, junior social media project manager (w reklamie od 3 lat; wcześniej w They.pl i Aliganzie; obsługiwała New Balance, CCC, Lirene, The Body Shop, Swarovski, Velux, Philips).   

Natomiast Dawid Każmierczak, social media & PR director, z końcem listopada kończy współpracę ze 180heartbeats + JUNG v MATT i chce się zaangażować w swój autorski projekt. - Dawid wniósł unikalne doświadczenie, pasję i mnóstwo wspaniałej energii - mówi Magdalena Kozanowska, managing director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. - Miał istotny wkład w rozpoczęcie współpracy z BNP Paribas, GLO, Red Bull Mobile, wzmocnił ofertę influencerów. Razem zrealizowaliśmy ważne społecznie kampanie dla Zalando, gdzie osiągnęliśmy ponadprzeciętne wyniki i wzrost popularności marki w mediach społecznościowych. Podobnie w przypadku projektów dla Teatru 21, Burger King czy Google. Nadal mocno chcemy inwestować i rozwijać takie myślenie w 180heartbeats + JUNG v MATT. A Dawidowi mocno kibicujemy i życzymy wiele sukcesów w nowym projekcie - dodaje.

Z kolei PR, jak przed zatrudnieniem Kaźmierczaka, będzie funkcjonował jako samodzielny zespół wspierający wszystkie kompetencje agencji. Tworzą go Magdalena Łukasiuk, head of PR i Joanna Bauer, junior PR specialist.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego
Kultowa polska marka rusza z kampanią reklamową na Święta oraz organizuje konkurs dla konsumentów. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764