logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Kempa twarzą nowej kampanii Canal+

  PR 15.06.2020, przeczytano 1152 razy
ilustracja

CANAL+ ruszył z kampanią reklamową promującą nową usługę CANAL+ telewizja przez internet. Bohaterem spotów promocyjnych został dziennikarz i stand-uper Michał Kempa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-kempa-twarza-nowej-kampanii-canal%2B,387424,artykul.html

CANAL+ telewizja przez internet to nowa usługa, która w jednym miejscu łączy świat kanałów na żywo ze światem VOD, nie wymaga podpisywania długoterminowej umowy oraz zmienia dotychczasowy sposób interakcji z telewizją. W nowym CANAL+ znalazły się treści z wybranych kanałów na żywo, filmy, seriale, emocjonujący sport, programy informacyjne, dokumenty oraz programy na życzenie od CANAL+ i zewnętrznych dostawców. CANAL+ w nowej usłudze stawia przede wszystkim na doświadczenie i prezentuje nowe oblicze telewizji – prostej, intuicyjnej i dostosowanej do potrzeb widza.

W spotach promocyjnych benefity nowej usługi CANAL+ prezentuje widzom dziennikarz i stand-uper Michał Kempa. Akcja spotów rozgrywa się w mieszkaniu głównego bohatera, który korzystając z dużej ilości wolnego czasu wymyślił telewizję „na nowo”.

Za koncept kreatywny kampanii oraz nadzór nad produkcją spotów telewizyjnych odpowiadała agencja HAVAS Warsaw. Dział marketingu CANAL+ przygotował scenariusze spotów oraz dopasował kreacje reklamowe do różnych formatów. Koncept komunikacji digital przygotowała agencja Change Serviceplan. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Dynamo. Media do kampanii zaplanowała agencja HAVAS Media.

Od końca maja spoty promocyjne oraz inne kreacje reklamowe są widoczne w mediach digital oraz social mediach. Od połowy czerwca kampania ruszy w telewizji.

Źródło: CANAL+

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764