logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Korycki i Marta Tomaszewska w Walk Events

  PR 17.04.2019, przeczytano 627 razy

Do Walk Events dołączyli Michał Korycki – Project Director oraz Marta Tomaszewska – Senior Project Manager. Będą wspierać zespół swoim doświadczeniem i wiedzą w realizacji projektów eventowych oraz formatów własnych agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-korycki-i-marta-tomaszewska-w-walk-events,382132,artykul.html

Michał Korycki posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży koncertowo-eventowej. Jako wieloletni Project Manager agencji STX JAMBOREE koordynował realizację największych projektów własnych Agencji, jak również dla klientów zewnętrznych - festiwali (m.in. Festiwal Pozytywne Wibracje - 3 edycje), koncertów (m.in. Kylie, Woody Allen, Grace Jones, Macy Gray i wielu innych), wystaw (m.in. Wystawy Piłkarskie), eventów korporacyjnych i gal telewizyjnych (Gala Fryderyk – 12 edycji, Jubileuszowa Gala 100-lecia ZAiKS) i wielu innych. W Walk Events będzie wspierał zespół swoją szeroką wiedzą i doświadczeniem w procesach ofertowania i realizacji projektów oraz odpowiadał z ramienia zarządu za cały obszar finansowy i księgowy firmy.

Marta Tomaszewska z branżą koncertowo-eventową związana jest od 20 lat. Ostatnie cztery lata budowała eventowe portfolio w agencji PLEJ obsługując marki: PLAY, PIU, ORLEN, PKO BP, IVECO, H&M, Brita, Pandora, Huawei. Wcześniej jako booking manager i producent na pokładzie STX JAMBOREE pracowała przy Gali Fryderyk, Festiwalu Pozytywne Wibracje i wielu innych projektach muzycznych w kraju i za granicą. Kontraktowała m.in. artystów takich jak US3, Take 6, Kylie, Raphael Saadiq, Seal, ZAZ, Kool & The Gang czy Ella Eyre. W Walk Events będzie odpowiadała za projekty własne agencji, czyli formaty takie jak koncerty, festiwale, wystawy i inne specjalne wydarzenia, równolegle angażując się w bieżące projekty eventowe.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764