logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Koterski walczy z lękiem w reklamie Fibaro

  PR 06.08.2019, przeczytano 1780 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek 5 sierpnia premierę internetową miał wyprodukowany na zlecenie FIBARO film krótkometrażowy „Syn”. W głównej roli nauczyciela angielskiego wystąpił Michał Koterski. W roli jego partnerki – Marcela Leszczak. Celem produkcji jest zwiększenie świadomości korzyści płynących z rozwiązań inteligentnego domu, w szczególności ich pozytywnego wpływu na poczucie bezpieczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-koterski-walczy-z-lekiem-w-reklamie-fibaro,383498,artykul.html

Stres i lęk są nieodzowną częścią ludzkiego życia. Te emocje obecne są w życiu wszystkich ludzi posiadających własne mieszkanie lub dom. W 2018 roku firma FIBARO przeprowadziła badania empiryczne, które dowiodły, że informacje na temat zagrożeń dotyczących miejsca zamieszkania (np. pożar, ulewa, włamanie) powodują u badanych reakcje stresowe. Jednakże wśród tych, którzy posiadają rozwiązania inteligentnego domu były one znacznie mniejsze. To oznacza więc, że inteligentny dom pozwala zmniejszyć stres[1]. Projekt nosił nazwę „Homo Smartus” i został nagrodzony w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations Brązowym Spinaczem w kategorii: PR Produktu.

Głównym bohaterem nowego filmu krótkometrażowego „Syn” jest nauczyciel angielskiego żyjący w ciągłym, nadmiernym napięciu lękowo-stresowym, które wynika w dużej mierze z uwarunkowań rodzinnych i jego relacji z ojcem. Harmonogram dnia, odgrywanej przez Koterskiego postaci, jest dokładnie określony i powtarzalny, by zminimalizować wszelkie zaskoczenia. Gdy już wydaje się, że bohaterowi uda się osiągnąć spokój, życie szykuje dla niego niespodziankę. Inteligentny dom potrafi bardzo wiele, ale są rzeczy, z którymi trzeba zmierzyć się samemu.

Cieszę się, że mogłem znów pracować na planie z Marcelą. Traktujemy to jako kolejne życiowe wyzwanie, przygodę i dobra zabawę – mówi Michał Koterski. – W ciągu życia człowiek boi się wielu rzeczy. Ten film pokazuje to, co każdy z nas niejednokrotnie przeżywa lub dopiero przeżyje. Rzeczywiście stres związany z bezpieczeństwem domu potrafi zdominować życie. Właśnie niedawno skończyłem remont u siebie, więc wiem, co czuje każdy, kto przez to przechodził. To jest masa nerwów i obaw. Mam nadzieję, że FIBARO zadziała w moim domu tak, jak pokazuje badanie, a nawet lepiej – dodaje Koterski.

Bardzo wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, jak duże korzyści w ich życiu może przynieść instalacja rozwiązań inteligentnego domu – mówi Anna Adrian, Marketing & PR Director FIBARO. – Najnowszy projekt filmowy FIBARO pt. „Syn” wpisuje się w naszą strategię docierania do różnorodnych grup docelowych poprzez dostarczanie atrakcyjnych, angażujących treści. Tym razem staramy się pozyskać przychylną uwagę fanów polskiego kina poprzez film utkany nawiązaniami do kultowych i współczesnych tekstów kultury. W filmie „Syn” jedynie kontekstowo – w sposób istotny z perspektywy rozwoju fabuły lub postaci – lokowane są korzyści płynące z inteligentnych rozwiązań Systemu FIBARO.

ilustracjastrzałka

Za pomysł i komunikację projektu odpowiada MSLGroup, za produkcję filmu – Bartha Media, autorem scenariusza jest Adrian Luzar. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada Mindspot, a za działania digital performance – Value Media.

Źródło: MSLGroup

Dodatkowe informacje:

[1] Za: https://newsroom.fibaro.com/inteligentny-dom-obniza-stres-zwiazany-z-domem-i-codziennymi-obowiazkami/, dostęp 26.07.2019 r.

FIBARO to globalna marka działająca w branży Internetu Rzeczy (Internet of Things), dostarczająca rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej. System FIBARO w przeciągu zaledwie kilku lat, zadomowił się na sześciu kontynentach, w przeszło stu krajach, stając się jednym z najbardziej zaawansowanych, bezprzewodowych systemów inteligentnego domu na świecie. FIBARO jest systemem w całości stworzonym, rozwijanym i produkowanym w Polsce – zarówno siedziba, jak i fabryka FIBARO znajdują się w Poznaniu. Firma zatrudnia niemal 400 pracowników. Od lipca 2018 r. marka jest częścią grupy Nice. Misją FIBARO jest wzbogacanie życia ludzi na całym świecie poprzez tworzenie komfortowej, przyjaznej i bezpiecznej przestrzeni domowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764