Zmian w Mint Media ciąg dalszy. Zgodnie z zapowiedzią poważnie wzmocniliśmy dział strategii, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i rozwijać relacje z nimi.
Michał Lewandowski objął stanowisko Strategy Director i będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji spółki w zakresie strategii digitalowej, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w mediach społecznościowych. Rolę Michała podkreśla Paweł Karaś, prezes zarządu Mint Media – obecność Michała w naszym składzie to kolejna jakościowa zmiana. Do jego zadań będzie należało poszerzenie i wzmocnienie naszej oferty dla klientów.
Michał Lewandowski to doświadczony strateg, który przez ostatnie trzy lata zarządzał działem social media w grupie reklamowej Walk. Współpracował tam z takimi klientami, jak dla Nikon, Jutrzenka-Colian (Grześki) czy Domino’s Pizza. Wcześniej zdobywał szlify w grupie WPP w Young & Rubicam oraz Burson-Marsteller (oddziały w Brukseli i Warszawie).
Rozwój kompetencji zespołu wynika z nowej strategii zarządu Mint Media. Przez ostatnie lata agencja zrealizowała ponad 500 projektów dla największych domów mediowych i agencji interaktywnych w Polsce. Jako jedna z pierwszych w Polsce oferowała pakiety mediowe w oparciu o Facebooka i tworzyła dedykowane aplikację na tę platformę. Obecne zmiany mają na celu pozyskanie większej liczby klientów bezpośrednich (do których należą już m.in. PKO Bank Polski, Browary Lubelskie, Polpharma, czy FOX International Channels Polska). Dodatkowo w ostatnich tygodniach agencja pozyskała wsparcie inwestora w postaci Funduszu Knowledge Hub.
- Dołączenie do zespołu Mint Media to dla mnie wyjątkowe wyzwanie zawodowe. Jestem przekonany, że ugruntowana pozycja spółki na rynku, wsparcie inwestora i solidny plan rozwoju pozwolą nam stworzyć nową jakość dla reklamodawców – mówi Michał Lewandowski.
Źródło: Mint Media