logo
WIADOMOŚCI

Michał Narkiewicz dołączył do zespołu Mindshare

  PR 11.07.2018, przeczytano 378 razy

Z początkiem lipca br. do zespołu Mindshare na stanowisko Strategy Manager, Business Development dołączył Michał Narkiewicz. Wcześniej związany był m.in. z Red8 Advertising czy BBDO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-narkiewicz-dolaczyl-do-zespolu-mindshare,37206,artykul.html

W Mindshare Michał Narkiewicz będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji, czy opracowywanie i moderowanie warsztatów.

- Dzięki wcześniej zdobytemu doświadczeniu w agencjach kreatywnych wierzę, że Michał zaoferuje świeże spojrzenie na komunikację. Cechują go doskonałe zrozumienie konsumenta i jego potrzeb, tworzenie rozwiązań zorientowanych na biznes klienta oraz umiejętność planowania i doboru narzędzi do danego projektu. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. – komentuje Paulina Sobieszek, Partner, Business Development w Mindshare.

Michał Narkiewicz pracował m.in. dla Brasil Warsaw, K2, BBDO i Red8 Advertising. Odpowiedzialny za stworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Gerber Organic czy Dicoflor. Brał również udział w tworzeniu kampanii Młodzi Bogowie dla marki Prudential, która została nagrodzona Złotym Effie.

W wolnym czasie pływa, jeździ na rowerze oraz biega. Lubi czytać książki non-fiction oraz chodzić na improwizacje do Klubu Komediowego.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone