logo
WIADOMOŚCI

Michał Narkiewicz dołączył do zespołu Mindshare

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 113 razy

Z początkiem lipca br. do zespołu Mindshare na stanowisko Strategy Manager, Business Development dołączył Michał Narkiewicz. Wcześniej związany był m.in. z Red8 Advertising czy BBDO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-narkiewicz-dolaczyl-do-zespolu-mindshare,37206,artykul.html

W Mindshare Michał Narkiewicz będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji, czy opracowywanie i moderowanie warsztatów.

- Dzięki wcześniej zdobytemu doświadczeniu w agencjach kreatywnych wierzę, że Michał zaoferuje świeże spojrzenie na komunikację. Cechują go doskonałe zrozumienie konsumenta i jego potrzeb, tworzenie rozwiązań zorientowanych na biznes klienta oraz umiejętność planowania i doboru narzędzi do danego projektu. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. – komentuje Paulina Sobieszek, Partner, Business Development w Mindshare.

Michał Narkiewicz pracował m.in. dla Brasil Warsaw, K2, BBDO i Red8 Advertising. Odpowiedzialny za stworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Gerber Organic czy Dicoflor. Brał również udział w tworzeniu kampanii Młodzi Bogowie dla marki Prudential, która została nagrodzona Złotym Effie.

W wolnym czasie pływa, jeździ na rowerze oraz biega. Lubi czytać książki non-fiction oraz chodzić na improwizacje do Klubu Komediowego.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 162 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone