logo
WIADOMOŚCI

Michał Narkiewicz dołączył do zespołu Mindshare

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 337 razy

Z początkiem lipca br. do zespołu Mindshare na stanowisko Strategy Manager, Business Development dołączył Michał Narkiewicz. Wcześniej związany był m.in. z Red8 Advertising czy BBDO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-narkiewicz-dolaczyl-do-zespolu-mindshare,37206,artykul.html

W Mindshare Michał Narkiewicz będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji, czy opracowywanie i moderowanie warsztatów.

- Dzięki wcześniej zdobytemu doświadczeniu w agencjach kreatywnych wierzę, że Michał zaoferuje świeże spojrzenie na komunikację. Cechują go doskonałe zrozumienie konsumenta i jego potrzeb, tworzenie rozwiązań zorientowanych na biznes klienta oraz umiejętność planowania i doboru narzędzi do danego projektu. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. – komentuje Paulina Sobieszek, Partner, Business Development w Mindshare.

Michał Narkiewicz pracował m.in. dla Brasil Warsaw, K2, BBDO i Red8 Advertising. Odpowiedzialny za stworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Gerber Organic czy Dicoflor. Brał również udział w tworzeniu kampanii Młodzi Bogowie dla marki Prudential, która została nagrodzona Złotym Effie.

W wolnym czasie pływa, jeździ na rowerze oraz biega. Lubi czytać książki non-fiction oraz chodzić na improwizacje do Klubu Komediowego.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone