Michał Olbrychowski, executive director Havas PR Warsaw, zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Złote Spinacze. W kilkudziesięcioosobowym gronie ekspertów z obszaru komunikacji Olbrychowski będzie oceniać tegoroczne zgłoszenia i uczestniczyć w wyłanianiu zwycięzców, których poznamy na początku grudnia br.
Konkurs Złote Spinacze został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations, promowanie najlepszych projektów w Polsce w tej dziedzinie, a także edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia PR w funkcjonowaniu firmy.
Havas PR Warsaw należy do najbardziej utytułowanych agencji wśród laureatów konkursu. Na przestrzeni ostatnich lat zdobyła aż 11 statuetek, z czego aż 6 w ciągu minionych dwóch lat. Dwukrotnie, rok po roku (2011 i 2012), kampanie agencji zostały także wyróżnione nagrodami w kategorii specjalnej „Kreatywność”.
Projekty można zgłaszać do 21 sierpnia, zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 6 grudnia br.
Źródło: Havas PR Warsaw