logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Pol ambasadorem bukmachera Betclic

  PR 11.02.2022, przeczytano 609 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych w Polsce, Michał Pol został ambasadorem legalnego bukmachera Betclic. Współpraca operatora z cenionym ekspertem będzie obejmować nie tylko sam wizerunek dziennikarza, ale także wiele aktywności w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-pol-ambasadorem-bukmachera-betclic,394735,artykul.html

Michał Pol to jedna z tych postaci, która świetnie angażuje odbiorców – zarówno poprzez treści tworzone na swój własny kanał na YouTube, ale także w swoich mediach społecznościowych. Dziennikarz od lat zaraża swoim optymizmem, podejściem do sportu, a przede wszystkim piłki nożnej. Właśnie takich cech poszukiwał Betclic, legalny bukmacher, który podpisał z Polem dwuletnią umowę. Start komunikacji i wszelkich aktywności rozpocznie się w lutym, a fani Michała Pola i gracze operatora mogą liczyć na wiele atrakcji związanych z tą współpracą. Dziennikarz świetnie odnajduje się w formatach video, dlatego widzowie kanału Betclic na YouTube będą mogli oglądać dedykowany segment „Dymy na Polu”, w którym nowy ambasador marki będzie poruszał najciekawsze zagadnienia minionego okresu w humorystycznej formie. Michał Pol będzie także prowadzącym formatu, który w mediach własnych bukmachera sprawdził się świetnie, czyli transmisji na żywo. Nie zabraknie specjalnych akcji promocyjnych, krótkich anegdot w formie video czy konkursów dla widzów ze specjalnymi nagrodami.

– Na rozpoczęcie współpracy z Betclic patrzę z niesamowitym optymizmem. Nowe formaty na kanałach własnych legalnego bukmachera to świetna okazja do ekspresji mojego spojrzenia na sport w rozrywkowej formie, czyli tak jak lubię. Na niespodzianki powinni czekać nie tylko widzowie, ale także gracze bukmachera. Zapewniam – będzie się działo! – zapowiada nowy ambasador Betclic, Michał Pol.

– Michał Pol jest jednym z najbardziej wyróżniających się dziennikarzy sportowych i dlatego też idealnie pasuje do marki Betclic oraz naszej strategii komunikacyjnej. Patrzymy na tę współpracę z dużą nadzieją, ale i uśmiechem na twarzy, licząc, że przyniesie nam również wiele frajdy. Zapraszamy na profile Betclic Polska w mediach społecznościowych, gdzie dowiecie się i zobaczycie więcej – zdradza Bartłomiej Płoskonka, country manager bukmachera Betclic.

Michał Pol jest czołowym dziennikarzem sportowym w Polsce. Ponad 20-letnie doświadczenie w mediach zbierał podczas obecności przy najważniejszych sportowych wydarzeniach w naszym kraju, ale i na świecie. Relacjonował spotkania piłkarskich mistrzostw Europy czy świata, ale także Igrzysk Olimpijskich. Jest laureatem prestiżowej nagrody Grand Press Digital, autorem biografii Władysława Kozakiewicza „Nie mówcie mi jak mam żyć!” oraz „Encyklopedii Piłki Nożnej”. Jest także jednym z czterech założycieli „Kanału Sportowego” na platformie YouTube.

Źródło: Arskom

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764