logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Prorok wzmacnia zespół Salestube powered by Hmmh

  PR 22.08.2022, przeczytano 537 razy
ilustracja

Michał Prorok dołączył do SalesTube powered by hmmh. W nowej roli będzie wspierać zespół w zakresie realizacji projektów e-commerce development i aplikacji webowych na jak najwyższym poziomie z uwzględnieniem innowacyjnych rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-prorok-wzmacnia-zespol-salestube-powered-by-hmmh,396965,artykul.html

Nowy Head of Delivery z branżą projektową jest związany od 2015 roku. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w EY, Intive czy Luxoft. Do SalesTube powered by hmmh przeszedł z Unity Group, gdzie pełnił rolę Delivery & Team Managera. W SalesTube powered by hmmh skupi się na rozwoju kompetencji zespołu i wdrażaniu odważnych rozwiązań na projektach skupionych wokół e-commerce i aplikacji webowych.

Michał swoje kompetencje niejednokrotnie potwierdzał również certyfikatami takimi jak Scrum Fundamentals, AgilePM Foundation i Practitioner, Prince2, ITIL 4 czy PowerBI.

SalesTube powered by hmmh (dawniej Like:agency) od 2021 roku jest częścią agencji MarTech i e-commerce SalesTube.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764