Michał Prorok dołączył do SalesTube powered by hmmh. W nowej roli będzie wspierać zespół w zakresie realizacji projektów e-commerce development i aplikacji webowych na jak najwyższym poziomie z uwzględnieniem innowacyjnych rozwiązań.
Nowy Head of Delivery z branżą projektową jest związany od 2015 roku. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w EY, Intive czy Luxoft. Do SalesTube powered by hmmh przeszedł z Unity Group, gdzie pełnił rolę Delivery & Team Managera. W SalesTube powered by hmmh skupi się na rozwoju kompetencji zespołu i wdrażaniu odważnych rozwiązań na projektach skupionych wokół e-commerce i aplikacji webowych.
Michał swoje kompetencje niejednokrotnie potwierdzał również certyfikatami takimi jak Scrum Fundamentals, AgilePM Foundation i Practitioner, Prince2, ITIL 4 czy PowerBI.
SalesTube powered by hmmh (dawniej Like:agency) od 2021 roku jest częścią agencji MarTech i e-commerce SalesTube.
Źródło: Group One S.A.