logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Radziejewski – z Wirtualnej Polski do Httpool Polska

  PR 11.10.2021, przeczytano 188 razy
ilustracja

Do zespołu Httpool Polska dołącza Michał Radziejewski, na stanowisko Client Solution Manager. Przechodzi do Httpool bezpośrednio z Grupy Wirtualna Polska. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Facebook czy Tripadvisor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-radziejewski-%E2%80%93-z-wirtualnej-polski-do-httpool-polska,393321,artykul.html

Zespół Httpool Polska wzmacnia Michał Radziejewski, obejmując stanowisko Client Solution Managera. Dołącza do teamu obsługującego platformę Twitter. Będzie odpowiedzialny za obsługę i optymalizację kampanii klientów w Polsce, jak i tych planujących kampanie na Twitterze na wielu rynkach jednocześnie. Do Httpool Polska przechodzi bezpośrednio z Grupy Wirtualna Polska.

- Cieszę się, że Michał Radziejewski wzmocnił naszą firmę i dołączył do zespołu dedykowanego Twitterowi, szczególnie z uwagi na jego szerokie doświadczenie, zarówno w obsłudze kampanii wizerunkowych, jak optymalizacji kampanii perfomence’owych – komentuje Justyna Duszyńska, CEO, Httpool Polska.

Michał Radziejewski karierę zawodową rozpoczynał w 2013 roku, w Alior Banku, na stanowisku Starszy Bankier Klienta. Od 2017 r. pracował w Grupie Wirtualna Polska, początkowo jako Account Manager sieci Business Click, ostatnio – od wiosny 2020 r. – jako Senior LinkedIn Campaigns Specialist.

Michał Radziejewski jest absolwentem krakowskiej Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera (kierunek: International Relations and Affairs).

Źródło: Httpool Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764