logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Radziejewski – z Wirtualnej Polski do Httpool Polska

  PR 11.10.2021, przeczytano 508 razy
ilustracja

Do zespołu Httpool Polska dołącza Michał Radziejewski, na stanowisko Client Solution Manager. Przechodzi do Httpool bezpośrednio z Grupy Wirtualna Polska. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Facebook czy Tripadvisor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-radziejewski-%E2%80%93-z-wirtualnej-polski-do-httpool-polska,393321,artykul.html

Zespół Httpool Polska wzmacnia Michał Radziejewski, obejmując stanowisko Client Solution Managera. Dołącza do teamu obsługującego platformę Twitter. Będzie odpowiedzialny za obsługę i optymalizację kampanii klientów w Polsce, jak i tych planujących kampanie na Twitterze na wielu rynkach jednocześnie. Do Httpool Polska przechodzi bezpośrednio z Grupy Wirtualna Polska.

- Cieszę się, że Michał Radziejewski wzmocnił naszą firmę i dołączył do zespołu dedykowanego Twitterowi, szczególnie z uwagi na jego szerokie doświadczenie, zarówno w obsłudze kampanii wizerunkowych, jak optymalizacji kampanii perfomence’owych – komentuje Justyna Duszyńska, CEO, Httpool Polska.

Michał Radziejewski karierę zawodową rozpoczynał w 2013 roku, w Alior Banku, na stanowisku Starszy Bankier Klienta. Od 2017 r. pracował w Grupie Wirtualna Polska, początkowo jako Account Manager sieci Business Click, ostatnio – od wiosny 2020 r. – jako Senior LinkedIn Campaigns Specialist.

Michał Radziejewski jest absolwentem krakowskiej Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera (kierunek: International Relations and Affairs).

Źródło: Httpool Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764