logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Rudek i Irena Mrozek w agencji Cheil Polska

  PR 29.05.2014, przeczytano 1316 razy

Michał Rudek i Irena Mrozek dołączyli do teamu kreatywnego w Cheil Polska. Odpowiedzialni będą za wsparcie zespołu w zakresie projektów digitalowych. Rudek objął stanowisko Digital Art Directora, a Mrozek Copywritera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-rudek-i-irena-mrozek-w-agencji-cheil-polska,21777,artykul.html

Michał i Irena to osoby z ogromnym potencjałem i dużym doświadczeniem w zakresie kampanii digitalowych. Ich dołączenie do zespołu to kolejny krok w celu wzmocnienia kompetencji Cheil w tym obszarze – mówi Daril Kim, dyrektor zarządzający Cheil Polska.

Irena Mrozek z reklamą związana jest od 2008 roku. Wcześniej pracowała w agencjach  Artegence i VML Poland jako Senior Creative. Realizowała projekty dla  m.in. Harvard Business Review Polska, Merlin.pl, AXN Spin, Allegro, EFL, Polkomtel, mBank, PZU, Winiary, Bayer, Żywiec Zdrój, Lech, Omega Pharma..

Michał Rudek przez ostatnie 4 lata związany był z agencjami  Artegence i Up-next, gdzie zajmował stanowisko Digital Art Directora. Pracował między innymi dla Play, mBank, Polkomtel, Aviva, TVP, Alior Bank i Sync oraz ING Banku Śląskiego. Michał jest laureatem nagród Mixx Awards 2012 oraz KTR Creative Mobile 2013 i 2014.

Źródło: Cheil Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764