logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Sosiński Graphic Designerem w Walk Creative

  PR 13.08.2019, przeczytano 231 razy

Do Walk Creative dołączył Michał Sosiński, obejmując stanowisko Graphic Designera. Będzie odpowiadał m.in. za współpracę z zespołem obsługującym klienta Atrium Real Estate.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-sosinski-graphic-designerem-w-walk-creative,383571,artykul.html

Michał Sosiński z reklamą związany jest od ponad 5 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Grey Group Poland oraz FCB Bridge2Fun. Pracował m.in. dla takich klientów, jak KGHM Polska Miedź, Ferrero, Santander, Showmax, Black Red White, Lotos, czy T-Mobile. Najwięcej projektów zrealizował dla centrów handlowych – Złote Tarasy i Posnania.

Michał ma odpowiednie doświadczenie we współpracy z wymagającymi Klientami. Jest przy tym designerem uniwersalnym, który potrafi połączyć ambitne podejście do projektów z codzienną praktyką i bardzo dobrym rzemiosłem. Cieszymy się, że dołączył do naszego zespołu – mówi Paweł Heinze, Creative Director w Walk Creative.

Źródło: Walk Creative

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764