logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Sosiński Graphic Designerem w Walk Creative

  PR 13.08.2019, przeczytano 164 razy

Do Walk Creative dołączył Michał Sosiński, obejmując stanowisko Graphic Designera. Będzie odpowiadał m.in. za współpracę z zespołem obsługującym klienta Atrium Real Estate.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-sosinski-graphic-designerem-w-walk-creative,383571,artykul.html

Michał Sosiński z reklamą związany jest od ponad 5 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Grey Group Poland oraz FCB Bridge2Fun. Pracował m.in. dla takich klientów, jak KGHM Polska Miedź, Ferrero, Santander, Showmax, Black Red White, Lotos, czy T-Mobile. Najwięcej projektów zrealizował dla centrów handlowych – Złote Tarasy i Posnania.

Michał ma odpowiednie doświadczenie we współpracy z wymagającymi Klientami. Jest przy tym designerem uniwersalnym, który potrafi połączyć ambitne podejście do projektów z codzienną praktyką i bardzo dobrym rzemiosłem. Cieszymy się, że dołączył do naszego zespołu – mówi Paweł Heinze, Creative Director w Walk Creative.

Źródło: Walk Creative

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764