logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Stalmaski przechodzi z OS3 do Cape Morris

  PR 25.01.2024, przeczytano 512 razy
ilustracja

Michał Stalmaski dołączył do działu kreacji agencji Cape Morris, obejmując stanowisko Senior Copywritera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-stalmaski-przechodzi-z-os3-do-cape-morris,402876,artykul.html

Stalmaski związany jest z branżą kreatywną od 7 lat. Przez ostatnie lata pracował w agencji oS3, a wcześniej m.in. w Publicis DWL czy ASAP&ASAP. Realizował projekty dla takich marek, jak Soplica, Instax, Deichmann, Roche, Media Markt, Chiesi, Lotto czy Cedrob.

W Cape Morris będzie odpowiedzialny za tworzenie kampanii 360 oraz opiekę copywriterską nad wybranymi partnerami agencji. Dołączenie Michała Stalmaskiego do zespołu stanowi kolejny etap w rozbudowywaniu działu kreacji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała o dołączeniu do zespołu Grzegorza Lufta, który objął stanowisko Head of Creation.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

Dodatkowe informacje:

O Cape Morris:
Cape Morris to zespół blisko 50 specjalistów, pracujących z biur w Warszawie oraz we Frankfurcie, zajmujących się przygotowaniem strategii, komunikacji, prowadzeniem social mediów, zakupem i optymalizacją mediów oraz produkcją rozwiązań technologicznych. Agencja kładzie nacisk na zrozumienie potrzeb swoich partnerów biznesowych, a wszelkie działania realizowane są zawsze przez pryzmat oraz ze zrozumieniem potrzeb konsumentów. Przez ostatnie lata agencja Cape Morris realizowała różnorodne projekty oraz kampanie 360 dla partnerów takich jak Bayer, Tefal, Krups, British American Tobacco, Wiśniowski, Laboratoire Native, Tullamore D.E.W i wielu innych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764