logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Stalmaski przechodzi z OS3 do Cape Morris

  PR 25.01.2024, przeczytano 969 razy
ilustracja

Michał Stalmaski dołączył do działu kreacji agencji Cape Morris, obejmując stanowisko Senior Copywritera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-stalmaski-przechodzi-z-os3-do-cape-morris,402876,artykul.html

Stalmaski związany jest z branżą kreatywną od 7 lat. Przez ostatnie lata pracował w agencji oS3, a wcześniej m.in. w Publicis DWL czy ASAP&ASAP. Realizował projekty dla takich marek, jak Soplica, Instax, Deichmann, Roche, Media Markt, Chiesi, Lotto czy Cedrob.

W Cape Morris będzie odpowiedzialny za tworzenie kampanii 360 oraz opiekę copywriterską nad wybranymi partnerami agencji. Dołączenie Michała Stalmaskiego do zespołu stanowi kolejny etap w rozbudowywaniu działu kreacji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała o dołączeniu do zespołu Grzegorza Lufta, który objął stanowisko Head of Creation.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

Dodatkowe informacje:

O Cape Morris:
Cape Morris to zespół blisko 50 specjalistów, pracujących z biur w Warszawie oraz we Frankfurcie, zajmujących się przygotowaniem strategii, komunikacji, prowadzeniem social mediów, zakupem i optymalizacją mediów oraz produkcją rozwiązań technologicznych. Agencja kładzie nacisk na zrozumienie potrzeb swoich partnerów biznesowych, a wszelkie działania realizowane są zawsze przez pryzmat oraz ze zrozumieniem potrzeb konsumentów. Przez ostatnie lata agencja Cape Morris realizowała różnorodne projekty oraz kampanie 360 dla partnerów takich jak Bayer, Tefal, Krups, British American Tobacco, Wiśniowski, Laboratoire Native, Tullamore D.E.W i wielu innych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Michał Chabas i Mateusz Nowak dołączają do Wirtualnej Polski
W czerwcu nastąpią kluczowe zmiany w strukturze Pionu Serwisów Tematycznych Wirtualnej Polski. Do zespołu dołączą dwaj doświadczeni menedżerowie, którzy wzmocnią rozwój serwisów.
Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764