logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Szczerba w dziale strategii VML Poland

  PR 06.10.2015, przeczytano 833 razy
ilustracjastrzałka

Michał Szczerba jako Senior Strategic Planner w VML Poland odpowiada za strategiczną obsługę digitalową mBanku oraz Metsä Tissue oraz bierze udział w projektach new businessowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-szczerba-w-dziale-strategii-vml-poland,26161,artykul.html

Michał Szczerba z branżą marketingu internetowego związany jest od 2006 roku. Poprzednio przez półtora roku pełnił funkcję Head of Social w Socialyse (Havas Media Group), zarządzając dedykowanym zespołem oraz odpowiadając za finansowy i produktowy rozwój marki Socialyse na polskim rynku. Zajmował się m.in. obsługą takich marek jak: LG, Prudential, Hyundai oraz Philips. Był również częścią Innovation Labu, komórki w ramach Havas Media Group, która zajmowała się pracą nad innowacyjnymi rozwiązaniami marketingowymi łączącymi technologię, nowe media oraz sztukę.

Na jego koncie jest nagroda Grand Prix za współudział w planowaniu kampanii „Dotrzymane obietnice” dla Prudential Polska w tegorocznym konkursie Golden Arrow. Wcześniej pełnił stanowisko Senior Strategy Plannera w agencji Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764