logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Taranta w Havas Media Group

  PR 14.02.2019, przeczytano 387 razy

Do zespołu ekspertów Havas Media Group dołączył Michał Taranta, który wraca do agencji po 4 latach. Michał objął stanowisko Head of Integrated Communication i stanął na czele zespołu Task Team, którego zadaniem będzie wspieranie zespołów w tworzeniu strategii i ofert z obszaru digital dla klientów Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-taranta-w-havas-media-group,381237,artykul.html

Zespół Michała Taranty będzie składać się z przedstawicieli wszystkich specjalistycznych jednostek Havas. Jednym z jego głównych zadań będzie ścisła współpraca z zespołami klienckimi w zakresie budowania strategii cross-mediowej z silnym dążeniem do digitalizacji komunikacji. Współpracując z wyspecjalizowanymi jednostkami zespół będzie tworzył unikalne rozwiązania mediowe integrujące obszary programmatic, social, search czy geolocation. Zespół Task Team będzie wspierał zespoły klienckie w określeniu podejścia do taktyki mediowej wszystkich kluczowych klientów Havas, jednocześnie dbając o zaplanowanie odpowiedniej strategii pomiaru działań. W tym zakresie specjaliści Task Team będą korzystać z kompetencji i zasobów działu badań i strategii Intelligence oraz DBI, wyspecjalizowanej w data driven marketingu jednostki Havas Media Group.

Michał Taranta będzie bezpośrednio raportować do Aleksandry Bujnowskiej, Chief Digital Officer w Havas Media Group. Michał ma 14 lat doświadczenia pracy w mediach i na swoim koncie najważniejsze nagrody branżowe, takie jak MIXX, Innovation czy Effie. Swoją karierę rozpoczynał w OMD, a następnie współtworzył wyspecjalizowany w obszarze digital zespół Media Contacts (Havas Media Group). Swoją karierę kontynuował w Zenith, gdzie tworzył dział strategii mediowej. Wspierał zespoły w przygotowaniu zarówno strategii, jak i rozwiązań taktycznych, które pozwalały na osiąganie synergii ze zintegrowanych działań w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Przygotowywał i prowadził szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach cyfrowych. Po 4 latach wrócił do grupy Havas.

– Bardzo się cieszymy, że Michał wraca do nas po 4 latach nieobecności. To digitalowiec z krwi i kości, o wysokich kompetencjach z zakresu strategii mediowej, który potrafi efektywnie łączyć media online i offline w kampaniach marketingowych. Jego dołączenie do naszej organizacji znacząco wzmocni pozycję Havas na rynku w obszarze strategii digital i nie tylko. Ponadto, obecność Michała stanowi ogromną wartość dla całego zespołu pod kątem wymiany wiedzy, dzielenia się najlepszymi praktykami czy case studies – powiedziała Aleksandra Bujnowska, Chief Digital Officer w Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Rakuten TV
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764