logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster

  PR 09.07.2024, przeczytano 370 razy
ilustracja

Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-wilczynski-dyrektorem-sprzedazy-w-iposter,404935,artykul.html

Michał Wilczyński z rynkiem mediów jest związany od 2007 r. Jako dyrektor sprzedaży w iPoster, firmie będącej liderem rynku DOOH w Polsce w segmencie galerii handlowych, odpowiada za strategię sprzedażową i marketingową spółki, zarządza zespołem sprzedażowym oraz tworzy kompleksowe rozwiązania dla biznesu w zakresie komunikacji digitalowej z wykorzystaniem nośników DOOH. Przed dołączeniem do iPoster przez ponad 3 lata zarządzał stworzoną przez siebie agencją digital performance - DigitalAd, realizującą działania performance marketingowe m.in. dla takich marek jak: Bank Pocztowy, Jaguar, Lexus, Peugeot, Skoda, ViaPlay, Volvo, a także jednych z największych agencji mediowych na polskim rynku, m.in. Mindshare Polska, PHD Media Direction Poland czy Starcom. Wcześniej przez blisko 11 lat pracował w New Age Media, gdzie zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowych w kinach Cinema City. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w AMS, gdzie odpowiadał za sprzedaż powierzchni OOH. Jest absolwentem prawa na UMK, studiów podyplomowych z zarządzania marką na SGH i digital marketingu w Akademii Łazarskiego.

– Dołączając do iPoster stałem się częścią jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się i innowacyjnych firm w segmencie DOOH w Polsce. Naszym celem jest oferowanie klientom ciekawych i angażujących sposobów wykorzystania nośników DOOH w szeroko zasięgowej komunikacji z konsumentami w przestrzeni galerii handlowych. W tym celu m.in. powiększamy zespół sprzedażowy i rozbudowujemy naszą sieć - jeszcze w tym roku znajdzie się w niej kolejnych ponad 20 nośników - mówi Michał Wilczyński, dyrektor sprzedaży w iPoster i dodaje – DOOH to jeden z najszybciej rosnących sektorów rynku mediów w Polsce i chcemy go aktywnie współtworzyć, dlatego też od teraz częściej będziemy angażować się w branżowe inicjatywy związane z jego rozwojem.

Według prognoz w 2024 r. wydatki na reklamę w Polsce w segmencie DOOH wyniosą 109 mln dolarów, z kolei w 2029 r. - ponad 160 mln USD przy średniorocznym tempie wzrostu w latach 2024-2029 (CAGR) na poziomie 8,5 proc.1

Źródło: iPoster

Dodatkowe informacje:

iPoster - właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Łączny roczny footfall w lokalizacjach, gdzie znajdują się formaty reklamowe iPoster wynosi ponad 270 mln. Firma współpracuje z największymi markami na polskim rynku, na jej nośnikach były wyświetlane reklamy m.in. Dyson, Euro RTV AGD, Half Price, Lotto, McDonald’s, Media Markt, Oponeo.pl czy TOUS.

1 Źródło: https://www.statista.com/outlook/amo/advertising/out-of-home-advertising/digital-out-of-home-advertising/poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awanse w OneMulti
Agencja PR OneMulti wraz z początkiem lipca dokonała wzmocnienia swojego zespołu i awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników – Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. Zmiany kadrowe odzwierciedlają strategię firmy skupioną na rozwoju kadr i podnoszeniu jakości usług.
Beata Nowalska poprowadzi marketing Empik Go i Virtualo
Beata Nowalska objęła stanowisko Digital Content Marketing Director w Grupie Empik. Na tym miejscu zastąpiła Jakuba Ambrożewskiego, który pokieruje analogicznym działem w spółce Going (Grupa Empik).
Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764