logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster

  PR 09.07.2024, przeczytano 986 razy
ilustracja

Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-wilczynski-dyrektorem-sprzedazy-w-iposter,404935,artykul.html

Michał Wilczyński z rynkiem mediów jest związany od 2007 r. Jako dyrektor sprzedaży w iPoster, firmie będącej liderem rynku DOOH w Polsce w segmencie galerii handlowych, odpowiada za strategię sprzedażową i marketingową spółki, zarządza zespołem sprzedażowym oraz tworzy kompleksowe rozwiązania dla biznesu w zakresie komunikacji digitalowej z wykorzystaniem nośników DOOH. Przed dołączeniem do iPoster przez ponad 3 lata zarządzał stworzoną przez siebie agencją digital performance - DigitalAd, realizującą działania performance marketingowe m.in. dla takich marek jak: Bank Pocztowy, Jaguar, Lexus, Peugeot, Skoda, ViaPlay, Volvo, a także jednych z największych agencji mediowych na polskim rynku, m.in. Mindshare Polska, PHD Media Direction Poland czy Starcom. Wcześniej przez blisko 11 lat pracował w New Age Media, gdzie zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowych w kinach Cinema City. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w AMS, gdzie odpowiadał za sprzedaż powierzchni OOH. Jest absolwentem prawa na UMK, studiów podyplomowych z zarządzania marką na SGH i digital marketingu w Akademii Łazarskiego.

– Dołączając do iPoster stałem się częścią jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się i innowacyjnych firm w segmencie DOOH w Polsce. Naszym celem jest oferowanie klientom ciekawych i angażujących sposobów wykorzystania nośników DOOH w szeroko zasięgowej komunikacji z konsumentami w przestrzeni galerii handlowych. W tym celu m.in. powiększamy zespół sprzedażowy i rozbudowujemy naszą sieć - jeszcze w tym roku znajdzie się w niej kolejnych ponad 20 nośników - mówi Michał Wilczyński, dyrektor sprzedaży w iPoster i dodaje – DOOH to jeden z najszybciej rosnących sektorów rynku mediów w Polsce i chcemy go aktywnie współtworzyć, dlatego też od teraz częściej będziemy angażować się w branżowe inicjatywy związane z jego rozwojem.

Według prognoz w 2024 r. wydatki na reklamę w Polsce w segmencie DOOH wyniosą 109 mln dolarów, z kolei w 2029 r. - ponad 160 mln USD przy średniorocznym tempie wzrostu w latach 2024-2029 (CAGR) na poziomie 8,5 proc.1

Źródło: iPoster

Dodatkowe informacje:

iPoster - właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Łączny roczny footfall w lokalizacjach, gdzie znajdują się formaty reklamowe iPoster wynosi ponad 270 mln. Firma współpracuje z największymi markami na polskim rynku, na jej nośnikach były wyświetlane reklamy m.in. Dyson, Euro RTV AGD, Half Price, Lotto, McDonald’s, Media Markt, Oponeo.pl czy TOUS.

1 Źródło: https://www.statista.com/outlook/amo/advertising/out-of-home-advertising/digital-out-of-home-advertising/poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy PR Director i rzecznik prasowy DHL eCommerce
W czerwcu do zespołu DHL eCommerce Polska dołączyła Ewa Grzech, obejmując stanowisko PR Director.
Kuczera i Tarapata w Altavia Kamikaze + K2
Duet Kuczera i Tarapata zasilił szeregi działu kreacji agencji reklamowej Altavia Kamikaze + K2. Krzysztof Kuczera objął w agencji stanowisko senior copywriter, a Kacper Tarapata – senior art director. Jako team działają już od ponad 8 lat. Do Altavia Kamikaze + K2 przeszli z agencji VML. Dołączyli do działu kreacji, zarządzanego przez Mikołaja Stefańskiego, z którym...
Agata Palmowska w agencji Garden of Words  Group
Do zespołu Garden od Words Groups dołączyła Agata Palmowska, liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji jako Head of Creative Team w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group. 
Krzysztof Mocek z nową funkcją w dentsu Central Europe
Dentsu ogłasza powołanie zintegrowanego zespołu kreatywnego dla Europy Centralnej – obejmującej byłe regiony CEE i DACH – jako część ogłoszonej w grudniu 2024 strategii integracji struktur, kierowanej przez Sławomira Stępniewskiego, CEO Central Europe & Poland.
Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
Do zespołu produkcji Prodigious Poland dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku Production Managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764