logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Wilk nowym producentem w Oto Film

  PR 03.03.2023, przeczytano 849 razy
ilustracja

Michał Wilk, producent z międzynarodowym doświadczeniem w branży reklamowej, dołączył do zespołu OTO Film. Rozbudowa struktury studia jest związana z dynamicznym wzrostem liczby produkcji realizowanych dla klientów zagranicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-wilk-nowym-producentem-w-oto-film,399176,artykul.html

Michał Wilk posiada ponad 11-letnie doświadczenie w produkcji reklamowej. W tym czasie realizował projekty na terenie Polski, Malty, Argentyny, Hiszpanii i we Włoszech. Oprócz produkcji reklamowych ma na swoim koncie także produkcje fabularne, takie jak „Diversion End” (2016), teledyski oraz projekty telewizyjne. Współpracował między innymi z: Lemon Film, Film Produkcja i Endemol Shine Group.

Michał Wilk objął w OTO Film stanowisko senior producer i będzie odpowiadał głównie za współpracę z zagranicznymi klientami. Powiększenie zespołu studia o producenta z międzynarodowym doświadczeniem wynika z rosnącej liczby projektów realizowanych przez OTO Film na rynki zagraniczne. W ostatnim czasie studio wyprodukowało ponad 20 reklam na rynki: niemiecki, francuski, brytyjski i amerykański.

- W OTO Film będę miał okazję wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie realizując projekty dla klientów z najbardziej konkurencyjnych rynków w zakresie jakości produkcji reklamowych. Z niecierpliwością czekam na pierwsze produkcje – mówi Michał Wilk, senior producer w OTO Film. – mówi Michał Wilk, senior producer w OTO Film.

Źródło: OTO Film

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764