logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Wiśniewski zasilił Ancymony (*ancy)

  PR 28.11.2024, przeczytano 320 razy
ilustracja

Jako Business Development Lead jest odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz oferty produktowej agencji. Do jego obowiązków należy również monitorowanie działań konkurencji, w tym oferty produktowej, cen i strategii marketingowych. W swoich działaniach skupia się na budowaniu relacji z obecnymi klientami agencji oraz rozszerzaniu zaplecza jej partnerów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-wisniewski-zasilil-ancymony-%28%2Aancy%29,406640,artykul.html

Poprzednio zawodowo związany był z Mennicą Kapitałową - liderem branży inwestycyjnych metali szlachetnych w Polsce - gdzie odpowiadał za obszar wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, mediów, marketingu i public relations.

Wiśniewski to manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze business development. Przez wiele lat związany był z branżą mediową i technologiczną. Za rozwój biznesu odpowiadał w firmie badawczej Gemius, agencjach VML oraz Kwanko, a także w domach mediowych Starcom i Mindshare. Z powodzeniem przewodził interdyscyplinarnym zespołom, łączącym kompetencje z obszaru media planning & buying, client service, commercial, trading, legal oraz badań, analityki i strategii. W swoim dorobku zawodowym posiada liczne realizacje projektów cross mediowych, łączących online, offline oraz rozwiązania technologiczne, pełniąc przy tym rolę głównego kontaktu dla interesariuszy w regionach CEE oraz EMEA. Pracował m.in. dla marek takich jak: mBank, Deutsche Bank, ING Bank Śląski, OLX, Red Bull, Nestle, IKEA, Kaufland, Telkom Indonesia, T-Mobile Austria.

Jako entuzjasta i pasjonat wykorzystania danych w strategiach marketingowych, zawsze dążę do kreatywności i poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. W relacjach zawodowych stawiam na transparentność w kontaktach i partnerską atmosferę, opartą na kulturze feedbacku. Dlatego jestem przekonany, że doskonale odnajdę się w środowisku Ancy. To agencja, która oprócz tego, że stawia na relacje i ludzi, wyróżnia się holistycznym podejściem do budowania marki. Jest obecna we wszystkich punktach styku konsumenta z brandem, nie tylko w wymiarze strategicznym i kreatywnym, ale również mediowym oraz z uwzględnieniem zaplecza technologicznego. Takie wielopłaszczyznowe podejście jest nie tylko gwarancją sukcesu na linii agencja - marketer, ale stanowi również fundament prawdziwie głębokiej relacji marki z konsumentem, na co osobiście od lat stawiam w mojej codziennej pracy. - podsumowuje Michał Wiśniewski, Business Development Lead, Ancymony (*ancy).

Źródło: Ancymony (*ancy)

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube. W nowej roli odpowiada za rozwój wizerunku marki i budowanie jej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Istotnym elementem jej pracy będzie także koordynacja kampanii marketingowych i wizerunkowych oraz współpraca z kluczowymi partnerami...
Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764