logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Witkowski rezygnuje z wizerunku, który nie podoba się reklamodawcom!

   03.05.2015, przeczytano 1927 razy
ilustracja

Michał Witkowski chce przede wszystkim podkreślać, że jest pisarzem. Nie chce być już ani tak bardzo kontrowersyjny, ani ubierać się jak kobieta. W swoim image’u pozostawi jedynie bycie wyrazistym i kolorowym. Decyzja spowodowana jest krytycznymi opiniami ze strony reklamodawców i telewizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-witkowski-rezygnuje-z-wizerunku%2C-ktory-nie-podoba-sie-reklamodawcom%21,24745,artykul.html

Z tymi cechami jest więcej zachodu niż pożytku, np. taka ewidentna damskość, czyli wiszące w uszach kolczyki, lakierowanie paznokci czy kontrowersyjność. Można być natomiast kolorowym, można sobie wytatuować kreskówki na twarzy, zajechać kosmicznym pojazdem na pokaz mody. To nie będzie ani kontrowersyjne, ani damskie. Inaczej jeśli sobie zrobisz Matkę Boską – tłumaczy Michał Witkowski w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Teraz Michał Witkowski chce być jedynie wyrazistym i kolorowym bywalcem salonów. Chce także bardziej podkreślać, że jest przede wszystkim pisarzem. 

Mam już dosyć tych głupich dziewuszek, które po prostu są na poziomie takim, na jakim ja byłem w 1991 roku. Szkoda, że światowej sławy pisarz, który jest wystawiany w Nowym Jorku musi udowadniać światu, że jest równie istotny, co jakaś laska, która ma 16 lat i założyła bloga – przyznaje Michał Witkowski.

Niedawno pisarz zaszokował swoim strojem opinię publiczną. 18 kwietnia na Fashion Week Poland w Łodzi pojawił się w czapce z logo SS. Sprawa trafiła do prokuratury, a wydawnictwo Znak, które miało wydać jego książkę „Fynf und cwancyś”, zawiesiło współpracę. Za propagowanie znaków faszystowskich pisarzowi grozi do 2 lat więzienia.


Tyle sensacyjna, prasowa informacja agencyjna. Od redakcji Signs.pl komentarza nie będzie - no bo jakoś... nie wiemy co powiedzieć.

Źródło: Newseria

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Kolejny trick mający zwrócić uwagę?
Zresztą, nie jestem pewien czy to istotne, strat wizerunkowych czynionych miesiącami, nie odrabia się w ciągu jednego dnia.

avatar użytkownika
,

Reklamodawcy poczekają...  

,

Nie chodzi o to czy poczekają czy też nie.
Chodzi o to, że Witkowski może zmienić zdanie co do wyglądu, tuż po tym, gdy podpisze lukratywny kontrakt i zgarnie kasę.
  

avatar użytkownika
,

Prosta rada: płacić po wywiązaniu się z kontraktu.  

,

Prosta, ale mając na uwadze niski poziom zaufania do polskich przedsiębiorców, zwłaszcza w zakresie regulowania należności umownych, powątpiewałbym czy zachęcająca do związania się taką umową.  

avatar użytkownika
,

Ja bym powiedział, że "jakaś laska, która ma 16 lat" może być bardziej istotna niż taki "pisarz", który musi zwracać na siebie uwagę wyglądem, a nie swoimi dziełami.

avatar użytkownika
,

Uległ homofobom ? Więcej odwagi Michale ! Wydawnictwo Znak publikujące książki m.in. Jana Tomasz Grossa popełniło błąd. To przecież twoja liga Misiu.

avatar użytkownika
,

Co ma z tym przypadkiem wspólnego Gross?  

avatar użytkownika
,

Ble, ble, ble. Nie ma jak lans. Powinien się chłopina stuknąć trochę w głowę i zastanowić nad sobą.

,

Od samego początku było wiadomo, że to jest komercyjna poza.
Witkowski pomylił się jednak w szacowaniu zdolności reklamowej wykreowanej przez siebie postaci.

Zatem nie musi się pukać w cokolwiek, musi zmienić strategię, co właśnie nieudolnie czyni.
  

avatar użytkownika
,

--- start cytat ---
Od samego początku było wiadomo, że to jest komercyjna poza.
Witkowski pomylił się jednak w szacowaniu zdolności reklamowej wykreowanej przez siebie postaci
--- end cytat ---
Uwielbiam ten piarowy bełkot, przecież można było to samo napisać o wiele prościej, tylko juz tak fajnie nie brzmi:
"dla kasy robi z siebie palanta..."

--- start cytat ---
Zatem nie musi się pukać w cokolwiek, musi zmienić strategię, co właśnie nieudolnie czyni.
--- end cytat ---
Jako zadeklarowany homoseksualista, może sobie gadać co tylko zechce, bo dzieci nie będą się musiały za niego wstydzić, że tatuś dla kasy robi sobie z gęby cholewy :-o

---
Pozdrowienia
PN
  

,

On, niezależnie od orientacji seksualnej, która nie ma tu znaczenia, za kasę stroi żarty z siebie i innych, czasem przesadzone, ale jednak żarty.
Ty robisz za chama i prostaczka. Za darmo. Na poważnie.

To jest ta niepijarowa, subtelna różnica.
  

avatar użytkownika
,

--- Start cytat ---
... za kasę stroi żarty z...
--- Stop brednie ---

...weź się w garść i dobrze zresetuj...dawno takich głupot tutaj nie czytałem,
nawet jak na standardy pieru-pierdu-piarowe :-D

---
Pozdrowienia
PN
  

Najnowsze w tym dziale

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020
Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.
​Marcin Dec został nowym prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej PKN ORLEN i PZU. To ceniony menadżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediowo-reklamowej, który będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, współtworzenie strategii oraz nadzorowanie najważniejszych projektów agencji. W zarządzie Sigmy...
T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie...
„Porozmawiajmy o Pie@#&%!$”– Czesław Mozil i Maria Rotkiel w akcji ING

Najnowsza inicjatywa ING Banku Śląskiego zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – ING odkrywa różne perspektywy stawiając na stand-upy i podcasty.
Nowa reklama TV Banku Millennium
23 października rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%). W towarzystwie Radka Kotarskiego przekonamy się, że wspaniałe zbiory muzealne można podziwiać nie wychodząc z domu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764