logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Wolfram obejmuje stanowisko Media Directora w WebTalk

  PR 29.08.2023, przeczytano 501 razy
ilustracja

Do grona dyrektorskiego agencji WebTalk, wyspecjalizowanej w kompleksowych działaniach digital marketingowych, dołączył Michał Wolfram obejmując pieczę nad działem Mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-wolfram-obejmuje-stanowisko-media-directora-w-webtalk,401188,artykul.html

Jako Media Director Wolfram odpowiada za nadzór implementacji mediaplanów jako integralnej części strategii komunikacyjnej i kreatywnej, podnoszenie kompetencji zespołu mediowego, jakości oferowanych usług oraz poszerzanie oferty WebTalk także o aktywności wykorzystujące niestandardowe kanały w kampaniach.

- Nigdy nie zgadzałem się z widzeniem tunelowym - sprowadzaniu swojej pracy do podstawowych obowiązków wynikających z przynależności do jednego z działów, braku chęci wyjścia poza przypisaną do siebie rolę (stanowiska). WebTalk to miejsce komplementarne, pełne ludzi o kompetencjach przekraczających przypisywane na co dzień danemu stanowisku w agencjach. I to właśnie one, w połączeniu z naturalnością współpracy i międzydziałową wymianą wpływają na wysoki standard oferowanych usług -  mówi Michał Wolfram, Media Director w WebTalk

Wolfram w branży komunikacji obecny jest od ponad 8 lat. Wcześniej związany był z agencjami VMLY&R, w których rozwijał swoją ścieżkę kariery od stanowisk specjalistycznych po managerskie i Kerris, gdzie obejmował stanowisko Performance Marketing Leada. Wśród nagrodzonych projektów realizowanych przez Michała wyróżnić można kampanię launchującą Mazdę MX-30, za którą otrzymał brązową statuetkę Effie.

Kompetencje zespołu Mediów w WebTalk to m,in, zakup i planowanie mediów digital (social media, programmatic, SEM) i ATL; współpracę z wydawcami mediowymi; implementację kodów trackujących i optymalizację oraz konfigurację narzędzi analitycznych (m.in GA4). W portfolio WebTalk względem stałej obsługi medialnej znajdują się marki, takie jak m.in.: PWC, Olej Beskidzki, Kia Polska, Grycan czy Oclean.

Źródło: WebTalkv

www.webtalk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764