logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Wolfram obejmuje stanowisko Media Directora w WebTalk

  PR 29.08.2023, przeczytano 599 razy
ilustracja

Do grona dyrektorskiego agencji WebTalk, wyspecjalizowanej w kompleksowych działaniach digital marketingowych, dołączył Michał Wolfram obejmując pieczę nad działem Mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-wolfram-obejmuje-stanowisko-media-directora-w-webtalk,401188,artykul.html

Jako Media Director Wolfram odpowiada za nadzór implementacji mediaplanów jako integralnej części strategii komunikacyjnej i kreatywnej, podnoszenie kompetencji zespołu mediowego, jakości oferowanych usług oraz poszerzanie oferty WebTalk także o aktywności wykorzystujące niestandardowe kanały w kampaniach.

- Nigdy nie zgadzałem się z widzeniem tunelowym - sprowadzaniu swojej pracy do podstawowych obowiązków wynikających z przynależności do jednego z działów, braku chęci wyjścia poza przypisaną do siebie rolę (stanowiska). WebTalk to miejsce komplementarne, pełne ludzi o kompetencjach przekraczających przypisywane na co dzień danemu stanowisku w agencjach. I to właśnie one, w połączeniu z naturalnością współpracy i międzydziałową wymianą wpływają na wysoki standard oferowanych usług -  mówi Michał Wolfram, Media Director w WebTalk

Wolfram w branży komunikacji obecny jest od ponad 8 lat. Wcześniej związany był z agencjami VMLY&R, w których rozwijał swoją ścieżkę kariery od stanowisk specjalistycznych po managerskie i Kerris, gdzie obejmował stanowisko Performance Marketing Leada. Wśród nagrodzonych projektów realizowanych przez Michała wyróżnić można kampanię launchującą Mazdę MX-30, za którą otrzymał brązową statuetkę Effie.

Kompetencje zespołu Mediów w WebTalk to m,in, zakup i planowanie mediów digital (social media, programmatic, SEM) i ATL; współpracę z wydawcami mediowymi; implementację kodów trackujących i optymalizację oraz konfigurację narzędzi analitycznych (m.in GA4). W portfolio WebTalk względem stałej obsługi medialnej znajdują się marki, takie jak m.in.: PWC, Olej Beskidzki, Kia Polska, Grycan czy Oclean.

Źródło: WebTalkv

www.webtalk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764