logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Wolniak jurorem Effie Awards Europe 2020

  PR 04.12.2020, przeczytano 1196 razy
ilustracja

Effie Awards Europe to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne kampanie, które zostały przeprowadzone i udowodniły skuteczność w krajach europejskich. W tym roku organizator wydarzenia – European Association of Communications Agencies (EACA) – do jury zaprosił Michała Wolniaka, president & head of advisory w VMLY&R Poland. Oceniał on kampanie w drugim etapie obrad konkursowych, w kategoriach Positive Change oraz Marketing & Business Solutions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-wolniak-jurorem-effie-awards-europe-2020,389455,artykul.html

Jury Effie Awards Europe składa się z 90 specjalistów z prawie 20 krajów europejskich - profesjonalistów, którzy reprezentują branżę komunikacji marketingowej, zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

W jury Effie Awards Europe 2020 zasiadło aż ośmiu przedstawicieli z Polski. Tegorocznemu jury współprzewodniczą klient i przedstawiciel agencji: Claudia Kuhn, brand building & integrated communication manager w Procter and Gamble oraz Brian McCarter, EMEA chief strategy officer w Ogilvy.

- Kreatywność w reklamie jest zawsze przyjemna dla oka. Jednak najbardziej wpływowa i najtrudniejsza do osiągnięcia jest kreatywność, która buduje biznes marki. Konkurs Effie jest właśnie o tym! Nie sposób go wygrać bez inspirującej kreatywności, ale też nie jest możliwym dokonać tego bez solidnych wyników biznesowych. Jestem zaszczycona i nie mogę się doczekać, by jako współprzewodnicząca jury tej prestiżowej nagrody przedstawić najbardziej inspirujące i budujące biznes twórcze prace minionego roku. - Claudia Kuhn, brand building & integrated communication manager w Procter and Gamble

Lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas gali, 15 grudnia.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764