logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Wolniak jurorem Effie Awards Europe 2020

  PR 04.12.2020, przeczytano 727 razy
ilustracja

Effie Awards Europe to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne kampanie, które zostały przeprowadzone i udowodniły skuteczność w krajach europejskich. W tym roku organizator wydarzenia – European Association of Communications Agencies (EACA) – do jury zaprosił Michała Wolniaka, president & head of advisory w VMLY&R Poland. Oceniał on kampanie w drugim etapie obrad konkursowych, w kategoriach Positive Change oraz Marketing & Business Solutions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-wolniak-jurorem-effie-awards-europe-2020,389455,artykul.html

Jury Effie Awards Europe składa się z 90 specjalistów z prawie 20 krajów europejskich - profesjonalistów, którzy reprezentują branżę komunikacji marketingowej, zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

W jury Effie Awards Europe 2020 zasiadło aż ośmiu przedstawicieli z Polski. Tegorocznemu jury współprzewodniczą klient i przedstawiciel agencji: Claudia Kuhn, brand building & integrated communication manager w Procter and Gamble oraz Brian McCarter, EMEA chief strategy officer w Ogilvy.

- Kreatywność w reklamie jest zawsze przyjemna dla oka. Jednak najbardziej wpływowa i najtrudniejsza do osiągnięcia jest kreatywność, która buduje biznes marki. Konkurs Effie jest właśnie o tym! Nie sposób go wygrać bez inspirującej kreatywności, ale też nie jest możliwym dokonać tego bez solidnych wyników biznesowych. Jestem zaszczycona i nie mogę się doczekać, by jako współprzewodnicząca jury tej prestiżowej nagrody przedstawić najbardziej inspirujące i budujące biznes twórcze prace minionego roku. - Claudia Kuhn, brand building & integrated communication manager w Procter and Gamble

Lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas gali, 15 grudnia.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764