logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michel Moran w kampani piekarnika Samsung Dual Cook Flex

  PR 14.06.2018, przeczytano 229 razy
ilustracjastrzałka

Gotowanie jest źródłem wielu radości – między innymi daje satysfakcję z tworzenia, rozkosz z unoszącego się w domu aromatu, aż po zadowolenie na twarzach naszych bliskich, gdy kosztują przygotowanych przez nas pyszności. W nowej digitalowej kampanii Samsung znany szef kuchni Michel Moran w krótkich filmach dzieli się z widzami pomysłami, jak korzystając z pomocy urządzeń Samsung mieć tej radości jeszcze więcej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michel-moran-w-kampani-piekarnika-samsung-dual-cook-flex,36883,artykul.html

W ramach nowej kampanii Samsung przygotował dla internautów 8 odcinkową serię filmów, w których znany i wybitny szef kuchni Michel Moran opowiada o użyteczności sprzętów AGD tej marki. Część z nich, która została już udostępniona w sieci, prezentuje zalety gotowania z użyciem najnowszej propozycji tego producenta - piekarnikiem Dual Cook Flex. Jego innowacyjność polega na tym, że został wyposażony w specjalny separator Dual Cook umieszczony wewnątrz urządzenia i dzielone drzwi Flex Door, które pozwalają na otwieranie połowy lub całego piekarnika w zależności od potrzeb. Co daje połączenie tych dwóch technologii? Możliwość przygotowywania dwóch potraw jednocześnie w odmiennych temperaturach i trybach, a tym samym oszczędność czasu i energii. I właśnie pomysły na takie dwudaniowe menu prezentuje w filmach Michel.

Nowa kampania Samsung ma na celu zbudowanie świadomości dotyczącej pojawienia się innowacyjnego piekarnika na rynku i zachęcenie Polaków do rozwijania swoich kulinarnych talentów. Dzięki technologiom Samsung, które powstają we współpracy z wybitnymi kucharzami z Club des Chefs, coraz łatwiej przygotowywać nam mistrzowskie dania we własnej kuchni.

Przy projekcie pracowały agencje Prospero Film & Media, VML oraz Starcom. Nagrania odbyły się w Cook Story by Samsung na warszawskim Wilanowie, w którym najlepsi szefowie kuchni z Polski prowadzą otwarte warsztaty kulinarne. Trzy pierwsze filmy kampanii są już dostępne na oficjalnym kanale Samsung Polska na portalu YouTube. Kolejne zostaną opublikowane wkrótce.  

Odc. 1. Niezależne pieczenie

Odc. 2.  Separacja aromatu

Odc. 3. Czyszczenie pyrolizą

Źródło: Samsung Electronics Polska

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone