logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michel Moran w kampani piekarnika Samsung Dual Cook Flex

  PR 14.06.2018, przeczytano 787 razy
ilustracjastrzałka

Gotowanie jest źródłem wielu radości – między innymi daje satysfakcję z tworzenia, rozkosz z unoszącego się w domu aromatu, aż po zadowolenie na twarzach naszych bliskich, gdy kosztują przygotowanych przez nas pyszności. W nowej digitalowej kampanii Samsung znany szef kuchni Michel Moran w krótkich filmach dzieli się z widzami pomysłami, jak korzystając z pomocy urządzeń Samsung mieć tej radości jeszcze więcej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michel-moran-w-kampani-piekarnika-samsung-dual-cook-flex,36883,artykul.html

W ramach nowej kampanii Samsung przygotował dla internautów 8 odcinkową serię filmów, w których znany i wybitny szef kuchni Michel Moran opowiada o użyteczności sprzętów AGD tej marki. Część z nich, która została już udostępniona w sieci, prezentuje zalety gotowania z użyciem najnowszej propozycji tego producenta - piekarnikiem Dual Cook Flex. Jego innowacyjność polega na tym, że został wyposażony w specjalny separator Dual Cook umieszczony wewnątrz urządzenia i dzielone drzwi Flex Door, które pozwalają na otwieranie połowy lub całego piekarnika w zależności od potrzeb. Co daje połączenie tych dwóch technologii? Możliwość przygotowywania dwóch potraw jednocześnie w odmiennych temperaturach i trybach, a tym samym oszczędność czasu i energii. I właśnie pomysły na takie dwudaniowe menu prezentuje w filmach Michel.

Nowa kampania Samsung ma na celu zbudowanie świadomości dotyczącej pojawienia się innowacyjnego piekarnika na rynku i zachęcenie Polaków do rozwijania swoich kulinarnych talentów. Dzięki technologiom Samsung, które powstają we współpracy z wybitnymi kucharzami z Club des Chefs, coraz łatwiej przygotowywać nam mistrzowskie dania we własnej kuchni.

Przy projekcie pracowały agencje Prospero Film & Media, VML oraz Starcom. Nagrania odbyły się w Cook Story by Samsung na warszawskim Wilanowie, w którym najlepsi szefowie kuchni z Polski prowadzą otwarte warsztaty kulinarne. Trzy pierwsze filmy kampanii są już dostępne na oficjalnym kanale Samsung Polska na portalu YouTube. Kolejne zostaną opublikowane wkrótce.  

Odc. 1. Niezależne pieczenie

Odc. 2.  Separacja aromatu

Odc. 3. Czyszczenie pyrolizą

Źródło: Samsung Electronics Polska

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764