logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michel Moran w kampani piekarnika Samsung Dual Cook Flex

  PR 14.06.2018, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka

Gotowanie jest źródłem wielu radości – między innymi daje satysfakcję z tworzenia, rozkosz z unoszącego się w domu aromatu, aż po zadowolenie na twarzach naszych bliskich, gdy kosztują przygotowanych przez nas pyszności. W nowej digitalowej kampanii Samsung znany szef kuchni Michel Moran w krótkich filmach dzieli się z widzami pomysłami, jak korzystając z pomocy urządzeń Samsung mieć tej radości jeszcze więcej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michel-moran-w-kampani-piekarnika-samsung-dual-cook-flex,36883,artykul.html

W ramach nowej kampanii Samsung przygotował dla internautów 8 odcinkową serię filmów, w których znany i wybitny szef kuchni Michel Moran opowiada o użyteczności sprzętów AGD tej marki. Część z nich, która została już udostępniona w sieci, prezentuje zalety gotowania z użyciem najnowszej propozycji tego producenta - piekarnikiem Dual Cook Flex. Jego innowacyjność polega na tym, że został wyposażony w specjalny separator Dual Cook umieszczony wewnątrz urządzenia i dzielone drzwi Flex Door, które pozwalają na otwieranie połowy lub całego piekarnika w zależności od potrzeb. Co daje połączenie tych dwóch technologii? Możliwość przygotowywania dwóch potraw jednocześnie w odmiennych temperaturach i trybach, a tym samym oszczędność czasu i energii. I właśnie pomysły na takie dwudaniowe menu prezentuje w filmach Michel.

Nowa kampania Samsung ma na celu zbudowanie świadomości dotyczącej pojawienia się innowacyjnego piekarnika na rynku i zachęcenie Polaków do rozwijania swoich kulinarnych talentów. Dzięki technologiom Samsung, które powstają we współpracy z wybitnymi kucharzami z Club des Chefs, coraz łatwiej przygotowywać nam mistrzowskie dania we własnej kuchni.

Przy projekcie pracowały agencje Prospero Film & Media, VML oraz Starcom. Nagrania odbyły się w Cook Story by Samsung na warszawskim Wilanowie, w którym najlepsi szefowie kuchni z Polski prowadzą otwarte warsztaty kulinarne. Trzy pierwsze filmy kampanii są już dostępne na oficjalnym kanale Samsung Polska na portalu YouTube. Kolejne zostaną opublikowane wkrótce.  

Odc. 1. Niezależne pieczenie

Odc. 2.  Separacja aromatu

Odc. 3. Czyszczenie pyrolizą

Źródło: Samsung Electronics Polska

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764