logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michel Moran w kampani piekarnika Samsung Dual Cook Flex

  PR 14.06.2018, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Gotowanie jest źródłem wielu radości – między innymi daje satysfakcję z tworzenia, rozkosz z unoszącego się w domu aromatu, aż po zadowolenie na twarzach naszych bliskich, gdy kosztują przygotowanych przez nas pyszności. W nowej digitalowej kampanii Samsung znany szef kuchni Michel Moran w krótkich filmach dzieli się z widzami pomysłami, jak korzystając z pomocy urządzeń Samsung mieć tej radości jeszcze więcej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michel-moran-w-kampani-piekarnika-samsung-dual-cook-flex,36883,artykul.html

W ramach nowej kampanii Samsung przygotował dla internautów 8 odcinkową serię filmów, w których znany i wybitny szef kuchni Michel Moran opowiada o użyteczności sprzętów AGD tej marki. Część z nich, która została już udostępniona w sieci, prezentuje zalety gotowania z użyciem najnowszej propozycji tego producenta - piekarnikiem Dual Cook Flex. Jego innowacyjność polega na tym, że został wyposażony w specjalny separator Dual Cook umieszczony wewnątrz urządzenia i dzielone drzwi Flex Door, które pozwalają na otwieranie połowy lub całego piekarnika w zależności od potrzeb. Co daje połączenie tych dwóch technologii? Możliwość przygotowywania dwóch potraw jednocześnie w odmiennych temperaturach i trybach, a tym samym oszczędność czasu i energii. I właśnie pomysły na takie dwudaniowe menu prezentuje w filmach Michel.

Nowa kampania Samsung ma na celu zbudowanie świadomości dotyczącej pojawienia się innowacyjnego piekarnika na rynku i zachęcenie Polaków do rozwijania swoich kulinarnych talentów. Dzięki technologiom Samsung, które powstają we współpracy z wybitnymi kucharzami z Club des Chefs, coraz łatwiej przygotowywać nam mistrzowskie dania we własnej kuchni.

Przy projekcie pracowały agencje Prospero Film & Media, VML oraz Starcom. Nagrania odbyły się w Cook Story by Samsung na warszawskim Wilanowie, w którym najlepsi szefowie kuchni z Polski prowadzą otwarte warsztaty kulinarne. Trzy pierwsze filmy kampanii są już dostępne na oficjalnym kanale Samsung Polska na portalu YouTube. Kolejne zostaną opublikowane wkrótce.  

Odc. 1. Niezależne pieczenie

Odc. 2.  Separacja aromatu

Odc. 3. Czyszczenie pyrolizą

Źródło: Samsung Electronics Polska

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DOMOdesign w Domotece. Czwarta edycja wydarzenia
Czwarta odsłona cyklicznej akcji DOMOdesign, udowodniła, że warszawiacy i miłośnicy designu z całej Polski chcą mieszkać jeszcze bardziej stylowo i funkcjonalnie. Wypełniony po brzegi program wykładów i warsztaty z kompletem uczestników pokazały duże zainteresowanie mieszkańców stolicy tego rodzaju inicjatywami. Było to możliwe przede wszystkim...
Wilno ubiera pomniki w dziergane akcesoria
Wilno świętuje sezon świąteczny, przystrajając swoje ikoniczne pomniki w ręcznie dziergane świąteczne stroje. Ta kreatywna inicjatywa podkreśla bożonarodzeniowego ducha miasta – to właśnie między innymi dzięki takim działaniom miasto zostało niedawno wybrane na Europejską Stolicę Świąt Bożego Narodzenia 2025.
Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764