logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Michelin Polska startuje z kampanią na 6 rynkach regionu CEE

  PR 12.10.2020, przeczytano 2458 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin Polska przy realizacji kampanii opon na sezon zimowy, która prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Kampania podkreśla bezpieczeństwo, jakie zapewniają opony marki Michelin, a towarzyszy jej promocja konsumencka zorganizowana w Polsce, Czechach, na Słowacji i Litwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-michelin-polska-startuje-z-kampania-na-6-rynkach-regionu-cee,388743,artykul.html

Celem kampanii, skierowanej do wszystkich użytkowników samochodów osobowych, jest promowanie całej gamy opon zimowych i całorocznych marki Michelin, ze szczególnym uwzględnieniem opon MICHELIN CrossClimate+ (całoroczne) oraz MICHELIN Alpin 6 i MICHELIN Pilot Alpin 5 (na trudne warunki zimowe). Kampania ma także wzmacniać świadomość brandu Michelin i budować jego wizerunek, jako marki opon zapewniających bezpieczeństwo niezależnie od warunków drogowych.

– Współpracujemy z agencją Altavia Polska już od wielu lat i mogę powiedzieć, że bardzo cenimy sobie jej profesjonalizm, zarówno w zakresie produkcji materiałów reklamowych, jak i przygotowania do dystrybucji oraz terminowości. Dlatego po raz kolejny działamy wspólnie przy sezonowej kampanii naszych opon – mówi Krzysztof Sadowski, Operational Marketing Manager B2C ECN, Michelin Polska.

Agencja Altavia już od 10 lat jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż, w tym także m.in. za druk, konfekcjonowanie i dystrybucję materiałów.

Agencja co roku przygotowuje dla Michelin Polska m.in. materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej (promujących opony sezonowe), jak również na potrzeby innych działań komunikacyjnych tej firmy.

Podobnie jak przy okazji poprzednich kampanii Altavia przygotowała na potrzeby najnowszej kampanii zimowej komplet materiałów promocyjnych, w tym m.in.: katalogi, plakaty, ulotki, maty  i standy.

ilustracjastrzałka

Materiały te, w różnych wersjach językowych, zostaną wykorzystane na 6 rynkach europejskich - w Polsce, Czechach,  Estonii oraz na Słowacji, Litwie, Łotwie. Kampania rozpoczyna się 1 października i potrwa do końca grudnia.

Towarzyszy jej promocja konsumencka, w której osoby dokonujące zakupu kompletu opon z montażem, mogą zdobywać atrakcyjne nagrody.

ilustracjastrzałka

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764