logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowa kampania reklamowa Uniqa

  PR 27.10.2014, przeczytano 917 razy

Grupa UNIQA Polska przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wizerunkowej, która pojawi się na 16 europejskich rynkach, na których obecna jest marka UNIQA. Kreację polskiej wersji spotu reklamowego wzbogacają sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od 2014 roku jest twarzą grupy UNIQA Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowa-kampania-reklamowa-uniqa,23034,artykul.html

– Sceny z Jerzym Janowiczem świetnie wpisały się w cały spot wizerunkowy UNIQA. W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w UNIQA Polska. - Cieszymy się, że po dłuższej nieobecności, nwracamy z nową, świeżą kampanią reklamową – dodaje.

Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamow Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.

„Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”

To główne hasło kampanii, która zachęca do zmiany sposobu myślenia i punktu widzenia, odwagi oraz brania spraw we własne ręce. Jej celem jest dostarczenie odbiorcom różnorodnych impulsów pokazujących, w jaki sposób można czerpać większą radość życia. Ma inspirować i zapraszać ludzi do tego, aby razem z UNIQA szli przez życie odważnie, z ufnością, zorientowani na poszukiwanie nowych rozwiązań. Hasło kampanii: „Pomyśl UNIQA” oznacza właśnie podchodzenie do spraw z ufnością.

- Kampania prezentuje wartości marki, które są rezultatem owocnej współpracy z zagranicznymi spółkami-córkami, UNIQA International i UNIQA w Austrii - mówi Gabriela Rusu, Head of Startegic Marketing w UNIQA International.

Centralnym elementem kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, portretujący ludzi mających odwagę, nie poddajacych się przeciwnościom i ograniczeniom, podejmujących niekiedy ryzyko, aby osiągnąć większą radość życia. W polskiej wersji spotu występuje tenisista Jerzy Janowicz, reprezentant Polski w Pucharze Davisa i pierwszy polski półfinalista Wimbledonu.

– W polskiej wersji spotu reklamowego Grupy UNIQA występuje Jerzy Janowicz, który dodatkowo podkreśla lokalny charakter kampanii – mówi Anna Skusiewicz, Marketing Manager UNIQA w karajach EŚW.

Kampania w Austrii rozpoczęła się 1 maja 2014. W Polsce wystartuje w listopadzie 2014 r. Spot UNIQA będzie można obejrzeć w telewizji, Internecie i na specjalnej stronie kampanii pomysl.uniqa.pl. Całość planowanej kampanii będzie realizowana także w innych mediach. Jej uzupełnieniem będzie wewnętrzna kampania skierowana do pracowników UNIQA, którzy są najlepszymi i najważniejszymi ambasadorami marki.

Źródło: UNIQA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764