logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowa Komisja Handlu USA ws. tonerów naruszajacych patenty Lexmark

  PR 01.11.2011, przeczytano 1532 razy

Międzynarodowa Komisja Handlu Stanów Zjednoczonych (International Trade Commission – ITC) wydała zakaz importu oraz sprzedaży tonerów naruszających prawa patentowe, które mogą być wykorzystywane w urządzeniach laserowych firmy Lexmark.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowa-komisja-handlu-usa-ws.-tonerow-naruszajacych-patenty-lexmark,13802,artykul.html

Komisja ogłosiła korzystny dla Lexmarka wyrok w związku z postępowaniem wszczętym przez Lexmark w zeszłym roku wobec 24 firm zajmujących się produkcją, importem i sprzedażą zamienników do różnych urządzeń laserowych firmy Lexmark.

27 września Komisja wydała ostateczne postanowienie orzekające, że zamienniki naruszają co najmniej 15 patentów należących do firmy Lexmark. Stosownie do postanowienia, Komisja wydała zakaz importu przez jakąkolwiek stronę tonerów naruszających prawa patentowe oraz nakaz zaprzestania naruszeń i powstrzymania się przed nimi w przyszłości, ITC wydała także nakaz zaprzestania, który zabrania sprzedaży nielegalnych tonerów.

Orzeczenie Międzynarodowej Komisji Handlu obejmuje następujące tonery:
• Powtórnie wytworzone, klonowane (nowe), podrabiane i/lub kompatybilne tonery do urządzeń laserowych oraz
• Puste kartridże lub ich elementy sprzedawane poza terenem Stanów Zjednoczonych wykorzystywane w następujących drukarkach laserowych oraz urządzeniach wielofunkcyjnych:
T520, X520, T522, X522, T610, T612, T614, T616, T620, X620e, T622, T630, T632, T634, T640, T642, T644, E120, E220, E230, E232, E234, E238, E240, E250, E320, E322, E321, E323, E330, E332, E340, E342, E350, E352, E450 lub w podobnych drukarkach laserowych produkowanych przez firmę Lexmark.

Po standardowym okresie 60. dni przeznaczonym na rewizję procesu przez prezydium, nakazy Międzynarodowej Komisji Handlu uprawomocnią się. Lexmark będzie współpracował z Urzędem Celny i Ochrony Granic w zakresie wprowadzenia nakazów w życie oraz będzie działał z pełnym zaangażowaniem, by zapobiegać kolejnym, ewentualnym naruszeniom.

Oprócz postępowania ITC, Lexmark złożył również skargę dotyczącą naruszenia praw patentowych wobec tych samych 24 przedsiębiorstw w Sądzie Okręgowym dla Południowego Dystryktu Ohio, która zawiera zarzuty podobne do tych zawartych w skardze złożonej do Międzynarodowej Komisji Handlu. Skarga została złożona w celu uzyskania rekompensaty w formie odszkodowania pieniężnego za poniesione straty oraz koszty wynagrodzenia prawników.

„Lexmark zainwestował znaczne środki w badania i rozwój technologii produkcji tonerów do urządzeń laserowych, by zapewnić klientom najwyższą możliwą jakość” powiedział Robert Patton, główny radca prawny i wiceprezes Lexmarka „Decyzja Międzynarodowej Komisji Handlu jest kamieniem milowym w naszych nieustających wysiłkach mających na celu ochronę tych inwestycji oraz ochronę klientów przed produktami, które naruszają prawa własności intelektualnej.”

Źródło: Lexmark

Dodatkowe informacje:

Lexmark International, Inc. (NYSE: LXK) dostarcza firmom każdej wielkości szeroką gamę produktów, programów, rozwiązań i usług związanych z drukiem i przetwarzaniem obrazu, które pomagają klientom drukować mniej i oszczędzać. Perceptive Software, samodzielny oddział firmy Lexmark, jest czołowym dostawcą oprogramowania do zarządzania treścią korporacyjną, które pomaga organizacjom bezproblemowo zarządzać całym cyklem życia dokumentów i treści, uprościć procesy biznesowe i osiągnąć wyższą wydajność operacyjną. W 2010 r. firma Lexmark sprzedała produkty w ponad 170 krajach i odnotowała przychody w wysokości około 4 mld USD. Więcej informacji o firmie Lexmark można znaleźć pod adresem www.lexmark.com. Więcej informacji o firmie Perceptive Software można znaleźć pod adresem www.perceptivesoftware.com.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764