logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowa Konferencja Digital Signage Trends 2012

  PR 30.08.2012, przeczytano 1189 razy

Konferencja Digital Signage Trends 2012, która odbędzie się w dniach 9-10 października w Hotelu Novotel Airport w Warszawie to już trzecia edycja branżowej imprezy dotycząca wykorzystania lub stworzenia sieci Digital Signage w działaniach reklamowych oraz informacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowa-konferencja-digital-signage-trends-2012,16461,artykul.html

Podczas dwudniowej konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w kilku blokach tematycznych, podczas których eksperci z dziedziny DS będą wygłaszać prelekcje na temat istotnych zagadnień dotyczących Digital Signage. W trakcie konferencji zostaną poruszone tematy dotyczące obecnej sytuacji rynku DS, rozwiązań technologicznych, narzędzi do mierzenia efektywności działań, a także roli kontentu. Dodatkowo dwa bloki tematyczne zostaną poświęcone rozwiązaniom DS w sektorze finansowym i handlu detalicznym.

Wśród prelegentów znajdują się m.in.: Dirk Hülsermann (Założyciel i prezes Out-of-Home Video Advertising Bureau Europe - OVAB Europa), Arkadiusz Hruszowiec (Business Development Manager w firmie Intel), Bogdan Karpowicz (współzałożyciel firmy Gluk Media z Litwy, która tworzy unikalne rozwiązania multimedialne), Tomasz Nabakowski (Dyrektor Agencji TVN), Mariusz Orzechowski (Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce, Członek Założyciel POPAI Poland, Prezes Zarządu Polish Digital Signage Association), Wojciech Grendziński (Wiceprezes IMS S.A) oraz Rafał Tyborowski (Prezes Benefit Multimedia S.A.).

W trakcie konferencji zostaną wręczone nagrody dla laureatów konkursu PDSA Awards 2012. Konkurs został objęty patronatem przez stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, które zaznaczy swoją obecność na konferencji przedstawieniem raportów dotyczących polskiego rynku Digital Signage.

Konferencji towarzyszyć będzie Digital Signage Expo - część wystawiennicza, na której producenci sprzętu, integratorzy i twórcy kontentu oraz rozwiązań dla branży Digital Signage zaprezentują swoją ofertę. W tym roku Organizator oferuje bezpłatne wejście na Expo dla wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami DS, pod warunkiem rejestracji do dnia 1 października 2012.

Instytucjom finansowanym z budżetu państwa oraz domom mediowym Organizator zapewnia preferencyjne warunki uczestnictwa.

Patronem merytorycznym konferencji jest Polish Digital Signage Association, a Sponsorem Generalnym firma NEC Display Solutions. Pozostali sponsorzy konferencji: Infobox, Benefit Multimedia, Magit, Microdis. Partnerem konferencji jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej oraz Międzynarodowe Centrum Targowe.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: OOH, Visual Communication, Modern Office Manager, Gazeta Bankowa, Infomarket, The Perfect Store Magazine, Modernhotel, Marketer+, Marketingowiec.pl, ScreenMedia Daily, Trade Marketer, NowoczesnaFirma.pl, Brief, Cyfrowa Polska, WP.pl oraz DigitalSignageNews.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764