logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowa Konferencja Digital Signage Trends 2012

  PR 30.08.2012, przeczytano 1201 razy

Konferencja Digital Signage Trends 2012, która odbędzie się w dniach 9-10 października w Hotelu Novotel Airport w Warszawie to już trzecia edycja branżowej imprezy dotycząca wykorzystania lub stworzenia sieci Digital Signage w działaniach reklamowych oraz informacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowa-konferencja-digital-signage-trends-2012,16461,artykul.html

Podczas dwudniowej konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w kilku blokach tematycznych, podczas których eksperci z dziedziny DS będą wygłaszać prelekcje na temat istotnych zagadnień dotyczących Digital Signage. W trakcie konferencji zostaną poruszone tematy dotyczące obecnej sytuacji rynku DS, rozwiązań technologicznych, narzędzi do mierzenia efektywności działań, a także roli kontentu. Dodatkowo dwa bloki tematyczne zostaną poświęcone rozwiązaniom DS w sektorze finansowym i handlu detalicznym.

Wśród prelegentów znajdują się m.in.: Dirk Hülsermann (Założyciel i prezes Out-of-Home Video Advertising Bureau Europe - OVAB Europa), Arkadiusz Hruszowiec (Business Development Manager w firmie Intel), Bogdan Karpowicz (współzałożyciel firmy Gluk Media z Litwy, która tworzy unikalne rozwiązania multimedialne), Tomasz Nabakowski (Dyrektor Agencji TVN), Mariusz Orzechowski (Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce, Członek Założyciel POPAI Poland, Prezes Zarządu Polish Digital Signage Association), Wojciech Grendziński (Wiceprezes IMS S.A) oraz Rafał Tyborowski (Prezes Benefit Multimedia S.A.).

W trakcie konferencji zostaną wręczone nagrody dla laureatów konkursu PDSA Awards 2012. Konkurs został objęty patronatem przez stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, które zaznaczy swoją obecność na konferencji przedstawieniem raportów dotyczących polskiego rynku Digital Signage.

Konferencji towarzyszyć będzie Digital Signage Expo - część wystawiennicza, na której producenci sprzętu, integratorzy i twórcy kontentu oraz rozwiązań dla branży Digital Signage zaprezentują swoją ofertę. W tym roku Organizator oferuje bezpłatne wejście na Expo dla wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami DS, pod warunkiem rejestracji do dnia 1 października 2012.

Instytucjom finansowanym z budżetu państwa oraz domom mediowym Organizator zapewnia preferencyjne warunki uczestnictwa.

Patronem merytorycznym konferencji jest Polish Digital Signage Association, a Sponsorem Generalnym firma NEC Display Solutions. Pozostali sponsorzy konferencji: Infobox, Benefit Multimedia, Magit, Microdis. Partnerem konferencji jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej oraz Międzynarodowe Centrum Targowe.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: OOH, Visual Communication, Modern Office Manager, Gazeta Bankowa, Infomarket, The Perfect Store Magazine, Modernhotel, Marketer+, Marketingowiec.pl, ScreenMedia Daily, Trade Marketer, NowoczesnaFirma.pl, Brief, Cyfrowa Polska, WP.pl oraz DigitalSignageNews.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764