logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowa Konferencja Digital Signage Trends 2012

  PR 30.08.2012, przeczytano 1246 razy

Konferencja Digital Signage Trends 2012, która odbędzie się w dniach 9-10 października w Hotelu Novotel Airport w Warszawie to już trzecia edycja branżowej imprezy dotycząca wykorzystania lub stworzenia sieci Digital Signage w działaniach reklamowych oraz informacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowa-konferencja-digital-signage-trends-2012,16461,artykul.html

Podczas dwudniowej konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w kilku blokach tematycznych, podczas których eksperci z dziedziny DS będą wygłaszać prelekcje na temat istotnych zagadnień dotyczących Digital Signage. W trakcie konferencji zostaną poruszone tematy dotyczące obecnej sytuacji rynku DS, rozwiązań technologicznych, narzędzi do mierzenia efektywności działań, a także roli kontentu. Dodatkowo dwa bloki tematyczne zostaną poświęcone rozwiązaniom DS w sektorze finansowym i handlu detalicznym.

Wśród prelegentów znajdują się m.in.: Dirk Hülsermann (Założyciel i prezes Out-of-Home Video Advertising Bureau Europe - OVAB Europa), Arkadiusz Hruszowiec (Business Development Manager w firmie Intel), Bogdan Karpowicz (współzałożyciel firmy Gluk Media z Litwy, która tworzy unikalne rozwiązania multimedialne), Tomasz Nabakowski (Dyrektor Agencji TVN), Mariusz Orzechowski (Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce, Członek Założyciel POPAI Poland, Prezes Zarządu Polish Digital Signage Association), Wojciech Grendziński (Wiceprezes IMS S.A) oraz Rafał Tyborowski (Prezes Benefit Multimedia S.A.).

W trakcie konferencji zostaną wręczone nagrody dla laureatów konkursu PDSA Awards 2012. Konkurs został objęty patronatem przez stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, które zaznaczy swoją obecność na konferencji przedstawieniem raportów dotyczących polskiego rynku Digital Signage.

Konferencji towarzyszyć będzie Digital Signage Expo - część wystawiennicza, na której producenci sprzętu, integratorzy i twórcy kontentu oraz rozwiązań dla branży Digital Signage zaprezentują swoją ofertę. W tym roku Organizator oferuje bezpłatne wejście na Expo dla wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami DS, pod warunkiem rejestracji do dnia 1 października 2012.

Instytucjom finansowanym z budżetu państwa oraz domom mediowym Organizator zapewnia preferencyjne warunki uczestnictwa.

Patronem merytorycznym konferencji jest Polish Digital Signage Association, a Sponsorem Generalnym firma NEC Display Solutions. Pozostali sponsorzy konferencji: Infobox, Benefit Multimedia, Magit, Microdis. Partnerem konferencji jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej oraz Międzynarodowe Centrum Targowe.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: OOH, Visual Communication, Modern Office Manager, Gazeta Bankowa, Infomarket, The Perfect Store Magazine, Modernhotel, Marketer+, Marketingowiec.pl, ScreenMedia Daily, Trade Marketer, NowoczesnaFirma.pl, Brief, Cyfrowa Polska, WP.pl oraz DigitalSignageNews.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764