logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowe biuro sprzedaży mediów online Goldbach International otwarło biuro w Londynie

  PR 12.09.2012, przeczytano 2010 razy
ilustracjastrzałka
Karol Piekutowski

Goldbach International, międzynarodowe biuro sprzedaży mediów online, z oddziałem w Londynie oraz z nowym Head of International Sales - Karolem Piekutowskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowe-biuro-sprzedazy-mediow-online-goldbach-international-otwarlo-biuro-w-londynie,16577,artykul.html

Goldbach International, realizując strategię rozwoju na rynkach europejskich, otworzył samodzielne biuro w Londynie. Jednostka odpowiada za pozyskiwanie i obsługę klientów zarządzających budżetami międzynarodowymi w Wielkiej Brytanii. Londyński oddział reprezentuje także Grupę Goldbach w Wielkiej Brytanii, gdzie firma do tej pory nie miała swojej filii. Otwarcie biura w Londynie jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Jest to również kolejny, po zakończeniu współpracy z AdConion, krok w kierunku intensyfikacji działań prosprzedażowych na rynkach europejskich.

Równocześnie z firmą rozstaje się Aleksandra Ośko dotychczasowy Global Sales Director w Goldbach International. Jej obowiązki, w ramach awansu wewnątrz Grupy, przejmie Karol Piekutowski. Będzie on nadzorował prace Goldbach International z biura w Polsce. Piekutowski nowe zadania łączy z nadzorowaniem pracy brandu Adahead wchodzącego w skład Grupy Arbointeractive, która należy do szwajcarskiej grupy mediowej Goldbach Group. Wcześniej Karol Piekutowski pracował między innymi jako Brand Manager w Pepsico Polska oraz Brand Development Manager w Unilever Polska. Zmiany operacyjne w Goldbach International koordynuje Kirsten Droessel Director International Affairs East w Goldbach Group.

Chciałabym podziękować Aleksandrze za stworzenie Goldbach International oraz za ponad czteroletnią owocną współpracę. Jednocześnie jestem przekonana, że Karol Piekutowski, nowy Head of International Sales, wykorzysta potencjał biura w Londynie. Wierzę, że w jego rękach Goldbach Intrenational będzie się dynamicznie rozwijać” - mówi Kirsten Droessel, Director International Affairs East w Goldbach Group.

Źródło: Arbointeractive

www.arbointeractive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Bez komentarza ...

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764