logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowe biuro sprzedaży mediów online Goldbach International otwarło biuro w Londynie

  PR 12.09.2012, przeczytano 1953 razy
ilustracjastrzałka
Karol Piekutowski

Goldbach International, międzynarodowe biuro sprzedaży mediów online, z oddziałem w Londynie oraz z nowym Head of International Sales - Karolem Piekutowskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowe-biuro-sprzedazy-mediow-online-goldbach-international-otwarlo-biuro-w-londynie,16577,artykul.html

Goldbach International, realizując strategię rozwoju na rynkach europejskich, otworzył samodzielne biuro w Londynie. Jednostka odpowiada za pozyskiwanie i obsługę klientów zarządzających budżetami międzynarodowymi w Wielkiej Brytanii. Londyński oddział reprezentuje także Grupę Goldbach w Wielkiej Brytanii, gdzie firma do tej pory nie miała swojej filii. Otwarcie biura w Londynie jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Jest to również kolejny, po zakończeniu współpracy z AdConion, krok w kierunku intensyfikacji działań prosprzedażowych na rynkach europejskich.

Równocześnie z firmą rozstaje się Aleksandra Ośko dotychczasowy Global Sales Director w Goldbach International. Jej obowiązki, w ramach awansu wewnątrz Grupy, przejmie Karol Piekutowski. Będzie on nadzorował prace Goldbach International z biura w Polsce. Piekutowski nowe zadania łączy z nadzorowaniem pracy brandu Adahead wchodzącego w skład Grupy Arbointeractive, która należy do szwajcarskiej grupy mediowej Goldbach Group. Wcześniej Karol Piekutowski pracował między innymi jako Brand Manager w Pepsico Polska oraz Brand Development Manager w Unilever Polska. Zmiany operacyjne w Goldbach International koordynuje Kirsten Droessel Director International Affairs East w Goldbach Group.

Chciałabym podziękować Aleksandrze za stworzenie Goldbach International oraz za ponad czteroletnią owocną współpracę. Jednocześnie jestem przekonana, że Karol Piekutowski, nowy Head of International Sales, wykorzysta potencjał biura w Londynie. Wierzę, że w jego rękach Goldbach Intrenational będzie się dynamicznie rozwijać” - mówi Kirsten Droessel, Director International Affairs East w Goldbach Group.

Źródło: Arbointeractive

www.arbointeractive.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Bez komentarza ...

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764