Goldbach International, międzynarodowe biuro sprzedaży mediów online, z oddziałem w Londynie oraz z nowym Head of International Sales - Karolem Piekutowskim.
Goldbach International, realizując strategię rozwoju na rynkach europejskich, otworzył samodzielne biuro w Londynie. Jednostka odpowiada za pozyskiwanie i obsługę klientów zarządzających budżetami międzynarodowymi w Wielkiej Brytanii. Londyński oddział reprezentuje także Grupę Goldbach w Wielkiej Brytanii, gdzie firma do tej pory nie miała swojej filii. Otwarcie biura w Londynie jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Jest to również kolejny, po zakończeniu współpracy z AdConion, krok w kierunku intensyfikacji działań prosprzedażowych na rynkach europejskich.
Równocześnie z firmą rozstaje się Aleksandra Ośko dotychczasowy Global Sales Director w Goldbach International. Jej obowiązki, w ramach awansu wewnątrz Grupy, przejmie Karol Piekutowski. Będzie on nadzorował prace Goldbach International z biura w Polsce. Piekutowski nowe zadania łączy z nadzorowaniem pracy brandu Adahead wchodzącego w skład Grupy Arbointeractive, która należy do szwajcarskiej grupy mediowej Goldbach Group. Wcześniej Karol Piekutowski pracował między innymi jako Brand Manager w Pepsico Polska oraz Brand Development Manager w Unilever Polska. Zmiany operacyjne w Goldbach International koordynuje Kirsten Droessel Director International Affairs East w Goldbach Group.
„Chciałabym podziękować Aleksandrze za stworzenie Goldbach International oraz za ponad czteroletnią owocną współpracę. Jednocześnie jestem przekonana, że Karol Piekutowski, nowy Head of International Sales, wykorzysta potencjał biura w Londynie. Wierzę, że w jego rękach Goldbach Intrenational będzie się dynamicznie rozwijać” - mówi Kirsten Droessel, Director International Affairs East w Goldbach Group.
Źródło: Arbointeractive