logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowe Targi Poznańskie z konstrukcją reklamową od Billboard-X

  PR 16.10.2017, przeczytano 773 razy

Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o. o. to lider polskiego przemysłu targowego. Decyzja o inwestycji w wielkoformatowy nośnik reklamowy do reklamy przy autostradzie zapadła aby poszerzyć możliwości reklamowe firmy i dotrzeć z przekazem i informacją o wydarzeniach targowych do jeszcze szerszego grona odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowe-targi-poznanskie-z-konstrukcja-reklamowa-od-billboard-x,34131,artykul.html

Do realizacji tej spektakularnej konstrukcji reklamowej MTP wybrało firmę Billboard-X z Krakowa, czołowego producenta nośników do reklamy wielkoformatowej. - Cieszę się, że kolejny duży gracz na polskim rynku zdecydował się zainwestować w profesjonalną konstrukcję reklamową. Nasze produkty wykonujemy z atestowanej stali, realizując inwestycję od projektu i uzyskania pozwolenia na budowę aż po montaż banerów. Szczycimy się tym - i podkreślam to za każdym razem - że budujemy najbezpieczniejsze konstrukcje reklamowe w Polsce. Jeszcze nigdy żaden nasz nośnik nie został uszkodzony przez wiatr czy inne zdarzenie pogodowe - mówi Dawid Stanisz, właściciel marki Billboard-X.

W ramach realizacji firma Billboard-X zaprojektowała stalową konstrukcję formatu 12x8m, sporządziła dokumentację budowlaną i po uzyskaniu pozwolenia na budowę przystąpiła do prac montażowych. Prawdziwym testem wytrzymałości dla zbudowanej konstrukcji były sierpniowe burze i wichury które spustoszyły między innymi Wielkopolskę - nośnik nie doznał żadnych zniszczeń.

W swojej ofercie produkcyjnej Billboard-X posiada zarówno konstrukcje linii STANDARD (np. 12x4m, 18x6m) jak i potężną linię JUMBO, z nośnikami o wielkości 24x8m i większymi.

Źródło: Billboard-X

www.billboard-x.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Billboard-X

(Dawid Stanisz)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764