logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowe Targi Poznańskie z konstrukcją reklamową od Billboard-X

  PR 16.10.2017, przeczytano 723 razy

Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o. o. to lider polskiego przemysłu targowego. Decyzja o inwestycji w wielkoformatowy nośnik reklamowy do reklamy przy autostradzie zapadła aby poszerzyć możliwości reklamowe firmy i dotrzeć z przekazem i informacją o wydarzeniach targowych do jeszcze szerszego grona odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowe-targi-poznanskie-z-konstrukcja-reklamowa-od-billboard-x,34131,artykul.html

Do realizacji tej spektakularnej konstrukcji reklamowej MTP wybrało firmę Billboard-X z Krakowa, czołowego producenta nośników do reklamy wielkoformatowej. - Cieszę się, że kolejny duży gracz na polskim rynku zdecydował się zainwestować w profesjonalną konstrukcję reklamową. Nasze produkty wykonujemy z atestowanej stali, realizując inwestycję od projektu i uzyskania pozwolenia na budowę aż po montaż banerów. Szczycimy się tym - i podkreślam to za każdym razem - że budujemy najbezpieczniejsze konstrukcje reklamowe w Polsce. Jeszcze nigdy żaden nasz nośnik nie został uszkodzony przez wiatr czy inne zdarzenie pogodowe - mówi Dawid Stanisz, właściciel marki Billboard-X.

W ramach realizacji firma Billboard-X zaprojektowała stalową konstrukcję formatu 12x8m, sporządziła dokumentację budowlaną i po uzyskaniu pozwolenia na budowę przystąpiła do prac montażowych. Prawdziwym testem wytrzymałości dla zbudowanej konstrukcji były sierpniowe burze i wichury które spustoszyły między innymi Wielkopolskę - nośnik nie doznał żadnych zniszczeń.

W swojej ofercie produkcyjnej Billboard-X posiada zarówno konstrukcje linii STANDARD (np. 12x4m, 18x6m) jak i potężną linię JUMBO, z nośnikami o wielkości 24x8m i większymi.

Źródło: Billboard-X

www.billboard-x.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Billboard-X

(Dawid Stanisz)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”
Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.
Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV
Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem...
Historia Polskich Marek – nowy projekt fotograficzny PAP
Polska Agencja Prasowa ruszyła z projektem fotograficznym Historia Polskich Marek, w ramach którego organizuje tematyczne wystawy archiwalnych zdjęć PAP. Na dedykowanej stronie będą publikowane unikatowe fotografie, artykuły i filmy pokazujące rozwój polskich przedsiębiorstw.
Co łączy Baranią Górę z Gdańskiem? Oczywiście - największa rzeka w Polsce! Pora ją posprzątać! Ekolog i podróżnik Dominik Dobrowolski, wspólnie z bankiem Credit Agricole i spółką EFL rozpoczynają wspólnie trzecią wielką akcję ekologiczną - Wiślaną Odyseję. W ciągu dziesięciu miesięcy posprzątają brzegi królowej polskich...
Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Selgros Cash & Carry
„W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764