logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowe Targi Poznańskie z konstrukcją reklamową od Billboard-X

  PR 16.10.2017, przeczytano 1044 razy

Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o. o. to lider polskiego przemysłu targowego. Decyzja o inwestycji w wielkoformatowy nośnik reklamowy do reklamy przy autostradzie zapadła aby poszerzyć możliwości reklamowe firmy i dotrzeć z przekazem i informacją o wydarzeniach targowych do jeszcze szerszego grona odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowe-targi-poznanskie-z-konstrukcja-reklamowa-od-billboard-x,34131,artykul.html

Do realizacji tej spektakularnej konstrukcji reklamowej MTP wybrało firmę Billboard-X z Krakowa, czołowego producenta nośników do reklamy wielkoformatowej. - Cieszę się, że kolejny duży gracz na polskim rynku zdecydował się zainwestować w profesjonalną konstrukcję reklamową. Nasze produkty wykonujemy z atestowanej stali, realizując inwestycję od projektu i uzyskania pozwolenia na budowę aż po montaż banerów. Szczycimy się tym - i podkreślam to za każdym razem - że budujemy najbezpieczniejsze konstrukcje reklamowe w Polsce. Jeszcze nigdy żaden nasz nośnik nie został uszkodzony przez wiatr czy inne zdarzenie pogodowe - mówi Dawid Stanisz, właściciel marki Billboard-X.

W ramach realizacji firma Billboard-X zaprojektowała stalową konstrukcję formatu 12x8m, sporządziła dokumentację budowlaną i po uzyskaniu pozwolenia na budowę przystąpiła do prac montażowych. Prawdziwym testem wytrzymałości dla zbudowanej konstrukcji były sierpniowe burze i wichury które spustoszyły między innymi Wielkopolskę - nośnik nie doznał żadnych zniszczeń.

W swojej ofercie produkcyjnej Billboard-X posiada zarówno konstrukcje linii STANDARD (np. 12x4m, 18x6m) jak i potężną linię JUMBO, z nośnikami o wielkości 24x8m i większymi.

Źródło: Billboard-X

www.billboard-x.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Billboard-X

(Dawid Stanisz)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764