logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Remaextra 2021 w podsumowaniu

   22.09.2021, przeczytano 406 razy
ilustracja

17 września zakończyły się pierwsze w tym roku targi branży reklamy i druku, RemaExtra - zebrały blisko 6000 gości z 35 krajów. Jako organizator jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani z ilości zwiedzających oraz z tego jak wiele zagranicznych gości przyjechało na nasze wydarzenie! Zwiedzający mieli okazję sprawdzić zmiany w branży reklamy i druku a także odnowić dotychczasowe i nawiązać nowe kontakty. Rozgrzewkę dla reklamy uznajemy za niezwykle udaną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowe-targi-reklamy-i-druku-remaextra-2021-w-podsumowaniu,393098,artykul.html

Przez 3 dni targów goście mieli szansę poznać tysiące nowych produktów i technologii, inspirowali się nowymi rozwiązaniami i cieszyli się ponownym osobistym kontaktem z partnerami z branży, a także zdobyli cenną wiedzę i doświadczenie.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra odbyły się w tej samej lokalizacji gdzie coroczne wydarzenie RemaDays, w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo. W hali F. Wystawiło się ponad 170 wystawców, którzy reprezentowali zmieniony przez pandemię rynek. Targi odwiedziło blisko 6000 zwiedzających z różnych krajów z całego świata

– Cieszymy się , że pomimo trudnej sytuacji nie zabrakło przedstawicieli międzynarodowego rynku. Jak zwykle targi okazały się świetnym miejscem do rozwoju swoich kontaktów o nowe znajomości - mówi Sebastian Ząbek, dyrektor targów RemaExtra.

Podczas targów odbyły się bezpłatne prelekcje o tematyce branżowej w ramach RemaCongress. Było coś dla każdego - Od logistyki na nowym rynku do nowoczesnych opcji reklamy online, wszystkie wykłady były porywające, i przede wszystkim poszerzyły horyzonty o nową wiedzę.

Na targach nie zabrakło udogodnień dla gości – restauracji, stref wypoczynku, oraz łatwej komunikacji - na targi można było przyjechać bezpłatnymi autobusami, kursującymi co 20 minut z Warszawy Centralnej i Lotniska Chopina. Zwiedzający podróżujący samochodami mieli do dyspozycji 7000 miejsc parkingowych tuż przy halach w Nadarzynie.

RemaExtra z pewnością było wyjątkowym wydarzeniem - Miła i bezpieczna atmosfera oraz wysoki poziom wystawców jak i zwiedzających ponownie potwierdza siłę branży reklamowej i pragnienie rozwoju w obecnym czasie.

Dziękujemy za wspólne chwile, życzymy owocnej pracy i już teraz z entuzjazmem zapraszamy na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw które odbędą się 16-18.02.2022.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764