logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowy Festiwal Filmowy Hommage à Kieślowski z agencją PR

  PR 13.08.2018, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka

Festiwal Filmowy Hommage à Kieślowski i Fundacja Sztuki Współczesnej In Situ nawiązały współpracę z agencją PR - iPublicity.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowy-festiwal-filmowy-hommage-%C3%A0-kieslowski-z-agencja-pr,37573,artykul.html

W ramach umowy iPublicity zajmie się bieżącym doradztwem PR dla Fundacji, realizacją kampanii PR, prowadzeniem biura prasowego, relacji z mediami oraz mediów społecznościowych. Agencja zajmuje się również obsługą festiwalu filmowego Hommage à Kieślowski, którego 8. edycja odbędzie się we wrześniu w Sokołowsku na Dolnym Śląsku. Agencja odpowiadała za PR festiwalu również w zeszłym roku.

Agencja iPublicity została wybrana w wyniku rekomendacji. Po stronie agencji za obsługę tego Klienta odpowiada Edyta Bach. Umowa została podpisana w czerwcu na czas nieokreślony.

Do grona Klientów Agencji iPublicity należą też m.in. Teatr WARSawy, Teatr Żydowski, a także Pożar w Burdelu.

Źródło: iPublicity

www.ipublicity.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764