logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowy konkurs na krótką formę komiksową 2019

   02.05.2019, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszenie Twórców „Contur” zaprasza do udziału w konkursie na krótką formę komiksową organizowanym w rwmach 30. Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi 2019. Konkurs jest otwarty dla wszystkich, a tematyka komiksów dowolna. Do wygrania jest 7 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowy-konkurs-na-krotka-forme-komiksowa-2019,382283,artykul.html

Organizowany od 1991 roku prestiżowy konkurs na krótki komiks (od 1 do 8 plansz), w którym przyznawane są: Grand Prix, trzy nagrody i trzy wyróżnienia. Wszyscy laureaci otrzymują nagrody pieniężne i rzeczowe, a zwycięzca dodatkowo statuetkę Komiksusa. Prace konkursowe prezentowane są na wystawie, a najlepsze trafiają do katalogu.

Prace dopuszczone do konkursu eksponowane będą na wystawie konkursowej podczas 30. Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier. Wystawa konkursowa po zakończeniu ekspozycji może być prezentowana w innych miastach Polski. Każdy uczestnik konkursu będzie miał zapewniony bezpłatny wstęp na festiwal (wyłączając imprezy towarzyszące dodatkowo biletowane). Ponadto każdy uczestnik, którego praca znajdzie się w festiwalowym katalogu, otrzyma katalog za darmo.

Jury, po obejrzeniu wszystkich prac nadesłanych na konkurs, przyzna Grand Prix, trzy nagrody (I, II i III miejsce) oraz trzy wyróżnienia. Zdobywcy Grand Prix, nagród oraz wyróżnień otrzymają gratyfikację finansową: Grand Prix – 7000 zł, I nagroda – 4500 zł, II nagroda – 3500 zł, III nagroda – 2000 zł, trzy wyróżnienia – każde po 1000 zł. Od nagród potrącone zostaną wymagane prawem podatki.

Termin nadsyłania prac upływa z dniem 31 lipca 2019 roku. Wpisowe z tytułu uczestnictwa w konkursie wynosi 30 zł dla uczestników z Polski i 10 euro dla uczestników z zagranicy.

Źródło: Stowarzyszenie Twórców „Contur”

komiksfestiwal.com

Dodatkowe informacje:

Dotychczasowi zwycięzcy konkursu: 1991 – Robert Waga, 1992 – Krzysztof Gawronkiewicz i Sławomir Rogowski, 1993 – Przemysław Truściński, 1994 – Aleksandra Czubek, 1995 – Agnieszka Papis i Tomasz Piorunowski, 1996 – Sławomir Jezierski, 1997 – Adrian Madej, 1998 – Piotr Kania i Jacek Waliszewski, 1999 – Tomasz Leśniak i Rafał Skarżycki, 2000 – Krzysztof Gawronkiewicz i Dennis Wojda, 2001 – Krzysztof Ostrowski i Dennis Wojda, 2002 – Sławomir Kiełbus, 2003 – Jerzy Ozga i Rafał Urbański, 2004 – Paweł Zych, 2005 – Jacek Krumholc, 2006 – Robert Olesiński, Paweł Marszałek i Adrian Madej, 2007 – Jakub Woynarowski, 2008 – Jakub Matys, 2009 – Grzegorz Janusz i Jacek Frąś, 2010 – Branko Jelinek, 2011 – Berenika Kołomycka i Jacek Narożniak, 2012 – Paweł Piechnik, 2013 – Jan Mazur i Unka Odya, 2014 – Roch Urbaniak, 2015 – Michał Rzecznik i Daniel Gutowski, 2016 – Bartosz Sztybor i Henryk Glaza, 2017 – Piotr Szulc i Kamila Kozłowska, 2018 – Bartosz Sztybor i Henryk Glaza.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764