logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Międzynarodowy konkurs projektowania opakowań: Model Young Package 2023

   02.12.2022, przeczytano 917 razy
ilustracjastrzałka

W 2023 roku międzynarodowy konkurs wzornictwa opakowań Model Young Package zyska nową, poszerzoną formułę. Uczestnicy będą proszeni  o stworzenie innowacyjnych opakowań na napoje pod hasłem „Thirsty for Packaging” („Spragnieni…Opakowań”). Konkurs oferuje od teraz wyższe nagrody pieniężne, a przede wszystkim możliwość opracowania opakowań gotowych do produkcji w oparciu o rzeczywiste wymagania klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miedzynarodowy-konkurs-projektowania-opakowan%3A-model-young-package-2023,398203,artykul.html

Model Young Package dla młodych talentów i topowych projektantów

Konkurs na projekt opakowania Model Young Package jest największym konkursem tego typu na świecie – a od teraz staje się jeszcze bardziej ekscytujący. Organizator, Grupa Model, nie tylko zwiększa nagrodę pieniężną, ale także rozwija koncepcję konkursu. Młode talenty i nie tylko mogą sprawdzić się w pierwszej rundzie konkursu dzięki samodzielnie opracowanym opakowaniom na napoje, zgodnie z hasłem „Spragnieni….Opakowań” („Thirsty for Packaging”). Projektanci z najlepszymi projektami opakowań do napojów zakwalifikują się do drugiej rundy konkursu - gdzie zmierzą się z uznanymi topowymi projektantami. Celem drugiej rundy jest opracowanie opakowań gotowych do produkcji w oparciu o rzeczywiste wymagania klientów. Nowa koncepcja Model Young Package połączy jak nigdy dotąd młode talenty, projektantów i profesjonalistów z branży,

„Spragnieni … Opakowań” („Thirsty for Packaging”)

Stworzenie opakowania na napój, które chroni płynną zawartość lepiej niż kiedykolwiek, opowiada jej historię i jest łatwe w użyciu – to wyzwanie dla uczestników Model Young Package 2023. Młodzi projektanci mogą zgłaszać innowacyjne prototypy butelek, torebek czy puszek. Warunkiem jest, aby materiał opakowaniowy nadawał się do recyklingu lub ponownego użycia.

Prototypy mogą być przesyłane wyłącznie w formie cyfrowej, w której prototypowe opakowanie jest fotografowane, opisywane i przesyłane za pośrednictwem formularza internetowego.

Nagrody, perspektywy rozwoju i ceremonia wręczenia nagród 2023

Oprócz zasad zmienia się również nagroda pieniężna w konkursie. W przeszłości były to nagrody w łącznej wysokości 7300 euro,  teraz jest to 17 000 euro w samej tylko w pierwszej rundzie konkursu. W ramach Model Young Package łączna nagroda pieniężna w wysokości 35 000 euro zostanie przyznana w różnych kategoriach. Zwycięzca ma również możliwość wzięcia udziału w ekscytujących warsztatach z najlepszymi projektantami i opracowania - wraz z ekspertami z Grupy Model - opakowań wdrażanych do produkcji w oparciu o rzeczywiste wymagania klientów.

Tradycyjna ceremonia wręczenia nagród, podczas której spotykają się kandydaci, projektanci, partnerzy medialni i klienci Grupy Model, odbędzie się w pierwszej połowie października 2023 roku.

O konkursie Model Young Package

Grupa Model, jeden z największych producentów opakowań tekturowych w Europie, organizuje międzynarodowy konkurs Model Young Package od 1996 roku. Konkurs ten jest wspierany przez partnerów medialnych takich jak stowarzyszenia projektowe CzechDesign i German Design Council. W konkursie na projekt opakowań co roku  udział biorą setki utalentowanych osób. Nagrody są często trampoliną do późniejszej kariery: niektórzy zwycięzcy są teraz znanymi projektantami w firmach takich jak NASA, IKEA czy Electrolux.

W konkursie Model Young Package mogą wziąć udział uczestnicy z całego świata w wieku od 15 lat w górę.  Termin rejestracji i złożenia prototypu projektu do I tury konkursu to 31 marca 2023 roku.

Pod hasłem "Spragnieni opakowań" wschodzące talenty z całego świata mogą cyfrowo przesyłać swoje prototypy kreatywnych opakowań na napoje i wygrywać atrakcyjne nagrody.

Prototypy muszą trafić do nas w formie cyfrowej do 31 marca 2023 r. W maju 2023 roku jury wybierze najlepsze projekty ze wszystkich zgłoszonych opakowań.
​​

Źródło: Grupa Model

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764