logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miejski szyk – kampania OTTO Street Style

  PR 22.02.2009, przeczytano 1297 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza kampania prasowa firmy OTTO Poland Sp. z o.o. to niestandardowe podejście do tematu reklamy pojemników na odpady. Dynamiczny, nowoczesny visual oddaje charakter ulicznego stylu, jego barwność i różnorodność. W graficzną koncepcję Street Style idealnie wpasowane zostały dwukółkowe i czterokółkowe pojemniki. Prasową kampanią reklamową objęte zostały głównie pisma branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miejski-szyk--kampania-otto-street-style,8553,artykul.html

Firma OTTO jest wiodącym w Europie producentem pojemników na odpady komunalne oraz znanym wytwórcą i dostawcą szeregu produktów i urządzeń małej architektury, takich jak: place zabaw, Kosze na śmieci, Ławki. Produkcję stalowych zbiorników i małych kontenerów rozpoczęto w pierwszych zakładach OTTO już ponad 70 lat temu. W latach 60-tych ostatniego stulecia grupa OTTO była pionierem we wdrażaniu produkcji pojemników z tworzyw sztucznych, w której to dziedzinie pozostaje jednym z liderów rynku światowego do chwili obecnej.

Agencja reklamowa Progressivo współpracuje z firmą OTTO Poland Sp. z o.o. od dwóch lat. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje projektowanie graficzne, realizację druków, kampanii prasowych, produkcję gadżetów reklamowych.


Źródło: Progressivo Polska


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: makowska

(MOSQI.TO)

makowska o sobie:

Robimy .TO samo co inni, tylko lepiej!

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764