logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miesięcznik Business Media po raz drugi przyznał tytuły BizTrendy

  PR 01.01.2009, przeczytano 2758 razy

Magazyn ,,Business Media” z końcem grudnia 2008 r. wydał doroczne podsumowanie roku ,,Kronika Business Media”. W ,,Kronice” redakcja przyznała tytuły BizTrendy najlepszym dostawcom i partnerom w branży reklamowej na polskim rynku. Nagrody zostały przyznane w kategoriach: Artykuły promocyjne, Point of sale, Eventy/miejsca i po raz pierwszy Out-of-home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miesiecznik-business-media-po-raz-drugi-przyznal-tytuly-biztrendy,8312,artykul.html

Nagrodzone firmy:

  • BizTrendy 2008 w kategorii Artykuły promocyjne otrzymały:
    -Easy Gifts
    -Inspirion
    -Maxim
    -Texet Poland

  • BizTrendy 2008 w kategorii POS otrzymały:
    - Adsystem
    - ATS Display
    - Call2Action
    - Willson & Brown

  • BizTrendy 2008 w kategorii Eventy/miejsca otrzymały:
    - Alter Art
    - Eskadra Events
    - Euro RSCG 4D
    - Warszawskie Centrum Expo XXI

  • BizTrendy 2008 w kategorii Out-of-home otrzymały:
    - City Druk
    - Clear Channel
    - Newpublic
    - Sellsys Vision


    Firmy nominowane w poszczególnych kategoriach:

  • Artykuły promocyjne:
    ASGARD, AWIH, B&B Produkt, Citron, Consorts, Agencja Reklamowa ,,Elwira”, E&T, Gemini Media, Gift Star, Inga, Jaguar Gift, Mid Ocean Brands Polska, Nobilla, Oktis, Reda Polska, Red Bird, Seisan & Senden, Senator, Słodkie Upominki, Stefania

  • POS:
    Alrec Sign & Display, Art & Craft Brand Solutions, Berkano, Ergo, Folplex, Internet Media Services, Noex, Pop Time, PPHU Plexiform, Videotronic Media Solutions

  • Eventy/miejsca:
    Aram, Essence Music, GoodFellows, Incentive Concept Poland, Jet Events, Latawiec Partner Event & Trainning, Open2be, Rival Group, Walk Group, Octopus Adventure

  • Out-of-home:
    Alma Trend, Axyz Automation, CopyMAX System, Endutex Polska, JetMedia, Opinion, Scorpio, Studio 55, TeBa, Tent Balony

    www.business-media.pl
    Źródło: Business Media

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
    Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
    Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
    Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
    Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
    Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
    Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
    Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
    Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
    Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764