Wierzymy, że Czas na Wnętrze to pewna społeczność. Wierzymy, że dobra energia, która nam towarzyszy, wzajemne zaufanie i szacunek, tworzą pewną wyjątkową jakość – mówi redaktor naczelna magazynu Anna Grużewska. I dodaje, że Czas na Wnętrze to pismo skierowane do wielbicieli dobrego wzornictwa, designu i sztuki, patronujące największym imprezom poświęconym projektowaniu w Polsce, wśród których jest m.in. Łódź Design Festival czy Konkurs Mazda Design. Dziesięć lat trwania naszego magazynu jest okazją do pewnych podsumowań. Dekada, którą poświęciliśmy na promowanie dobrego designu, przyniosła owoce. Nasze domy są coraz piękniejsze, mieszkania coraz bardziej funkcjonalne, a przestrzeń publiczna coraz wygodniejsza – przyznaje Anna Grużewska.
Dziś Czas na Wnętrze to największe polskie pismo wnętrzarskie klasy premium. Co miesiąc w ręce czytelników trafia około 200 stron o najnowszych trendach w designie, sztuce i wnętrzach z Polski oraz całego świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się: inspirujące artykuły tworzone przez najlepszych redaktorów i grafików w swojej branży, wyrafinowana matowa okładka z lśniącym logo oraz luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn dostępny jest także w wersji tabletowej, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy. Zdecydowaną większość czytelników magazynu Czas na Wnętrze stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.
- Od początku wiedzieliśmy, że musimy być konsekwentni w naszym wyjątkowym stylu i to dzięki tej właśnie konsekwencji wypracowaliśmy swój unikatowy wizerunek. Mając za sobą lata ciężkiej pracy, patrzymy w przyszłość z nadzieją, że dzięki niesłabnącemu zaangażowaniu będziemy mogli jeszcze lepiej inspirować naszych Czytelników. Dziękujemy za lata wyzwań, sukcesów i wspólnego zachwycania się tym, co prowadzi do zmian w przestrzeni, w jakiej żyjemy – mówi Anna Grużewska.
Obchody jubileuszu 10-lecia magazynu rozpoczynają się od numeru marcowego, a w nim między innymi: nowy cykl Ambasadorzy Dobrego Designu, który prezentuje najważniejsze osobowości polskiego świata wnętrzarskiego (architektów, projektantów, stylistów i fotografików). Marcowe wydanie Czasu na Wnętrze zostało powiększone oraz ozdobione zostało złotym logotypem. Magazyn wspiera kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych – Domo +, HG TV i TVN Style.
Miesięcznik Czas na Wnętrze to luksusowy magazyn wnętrzarski z bogatego portfolio Wydawnictwa AVT, które działa na polskim rynku prasowym od blisko 30 lat i ma największą liczbę tytułów w segmencie special interest (m.in. O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą, Budujemy Dom, Młody Technik, Gitarzysta, Digital Camera) oraz ponad 40 serwisów internetowych.
Źródło: AVT