logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miesięcznik „Fronda” po dwóch wydaniach podsumowuje sprzedaż i uruchamia prenumeratę

  PR 25.03.2015, przeczytano 1192 razy
ilustracjastrzałka

Ukazał się trzeci numer miesięcznika „Fronda” (Fratria). Wydawca po analizie wyników sprzedaży dwóch pierwszych numerów zapowiada rozwój projektu i uruchamia prenumeratę tytułu. „Fronda”, której redaktorem naczelnym jest Grzegorz Górny ukazuje się w nowej formule od stycznia tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miesiecznik-fronda-po-dwoch-wydaniach-podsumowuje-sprzedaz-i-uruchamia-prenumerate,24323,artykul.html

- Tytuł zdobył już grupę stałych czytelników, teraz czas na prenumeratę, rozwój pisma i sieci kolportażu – zapowiada Tomasz Przybek, prezes Fratrii.

Według danych wydawcy sprzedaż pierwszego numeru „Frondy”, która ukazała się w nakładzie 55 tys. egzemplarzy, wyniosła ok. 15 tys. egz. Według wstępnych danych sprzedaż drugiego numeru będzie wyższa – zapowiada wydawca. 

- To dobry, optymistyczny sygnał pozwalający nam na dalszą pracę nad tytułem – mówi Tomasz Przybek.

Drugi numer wspierała kampania outdoorowa w największych miastach Polski, głównie w Warszawie. Na plakatach pojawił się redaktor naczelny pisma, a hasło - „Wielki powrót „Frondy” Grzegorza Górnego” odwoływało się do pamięci dawnych czytelników kwartalnika. Wydawana od 1994 roku „Fronda”, założona przez Rafała Smoczyńskiego i Grzegorza Górnego, stała się dla kilku pokoleń czytelników drogowskazem – pismem wskazującym nie tylko kierunki, ale i sposoby mówienia o wierze, o tym co duchowe, ważne. Do czasu odejścia Smoczyńskiego z pisma w 2001 roku redagowali je wspólnie obaj założyciele. W latach późniejszych  pismem kierowali Grzegorz Górny, Marek Horodniczy, Tomasz Terlikowski i Mateusz Matyszkowicz (obecny redaktor naczelny ukazującego się nadal kwartalnika „Fronda Lux”).

Wydawnictwo Fratria, wydawca tygodnika „wSieci”, miesięczników „wSieci Historii” i „Gazeta Bankowa” oraz portalu wPolityce.pl podjął w styczniu 2015 roku współpracę z Wydawnictwem Fronda, wydawcą książek i kwartalnika „Fronda Lux”, uzyskując licencję na wydawanie tytułu.

Nowy miesięcznik Grzegorza Górnego „Fronda” to  ilustrowane pismo społeczno-kulturalne, poświęcone znanym postaciom, wydarzeniom oraz zjawiskom cywilizacyjnym, kulturowym, obyczajowym i naukowym. To magazyn odpowiadający wrażliwości większości Polaków, przywiązanych do tradycyjnych wartości, życia rodzinnego i dorobku chrześcijaństwa. Przedstawiający w nowoczesnej formie konserwatywny świat wartości i niestroniący od poważnej publicystyki i opinii.

W prenumeracie miesięcznik można zamówić już za 82 zł (prenumerata roczna), za kwartalną prenumeratę trzeba zapłacić 27 zł. Nowy miesięcznik „Fronda” ukazuje się w klasycznym formacie magazynów lifestylowych, w objętości 100 stron i nakładzie blisko 50 tys. egzemplarzy. Kosztuje 9,90 zł i jest kolportowany w całej Polsce.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764