logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miesięczny rekord Zoom TV w lipcu 2020

  PR 05.08.2020, przeczytano 631 razy

Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miesieczny-rekord-zoom-tv-w-lipcu-2020,388004,artykul.html

W lipcu 2020 roku udział kanału Zoom TV w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,67% (SHR, All 16-49, live), co jest najlepszym miesięcznym wynikiem stacji. Kanał zanotował wzrost o prawie 38 proc. względem lipca 2019 i w minionym miesiącu był liderem ósmego multipleksu (MUX-8).

W lipcu 2020 roku Zoom TV dotarł do 3,7 mln widzów (RCH, All 16-49). Średni dzienny czas oglądania kanału wyniósł 41 minut i 5 sekund (ATS, All 16-49) – to o ponad 29 proc. dłużej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Wzrost wskaźnika ATS świadczy o rosnącej atrakcyjności programowej Zoom TV.

Hitami programowymi Zoom TV w lipcu 2020 roku był serial Narzeczona ze Stambułu i cykl filmów Gang Olsena.

Źródło: Kino Polska TV SA.

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764