logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miesięczny rekord Zoom TV w lipcu 2020

  PR 05.08.2020, przeczytano 252 razy

Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miesieczny-rekord-zoom-tv-w-lipcu-2020,388004,artykul.html

W lipcu 2020 roku udział kanału Zoom TV w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,67% (SHR, All 16-49, live), co jest najlepszym miesięcznym wynikiem stacji. Kanał zanotował wzrost o prawie 38 proc. względem lipca 2019 i w minionym miesiącu był liderem ósmego multipleksu (MUX-8).

W lipcu 2020 roku Zoom TV dotarł do 3,7 mln widzów (RCH, All 16-49). Średni dzienny czas oglądania kanału wyniósł 41 minut i 5 sekund (ATS, All 16-49) – to o ponad 29 proc. dłużej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Wzrost wskaźnika ATS świadczy o rosnącej atrakcyjności programowej Zoom TV.

Hitami programowymi Zoom TV w lipcu 2020 roku był serial Narzeczona ze Stambułu i cykl filmów Gang Olsena.

Źródło: Kino Polska TV SA.

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764