Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku
W lipcu 2020 roku udział kanału Zoom TV w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,67% (SHR, All 16-49, live), co jest najlepszym miesięcznym wynikiem stacji. Kanał zanotował wzrost o prawie 38 proc. względem lipca 2019 i w minionym miesiącu był liderem ósmego multipleksu (MUX-8).
W lipcu 2020 roku Zoom TV dotarł do 3,7 mln widzów (RCH, All 16-49). Średni dzienny czas oglądania kanału wyniósł 41 minut i 5 sekund (ATS, All 16-49) – to o ponad 29 proc. dłużej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Wzrost wskaźnika ATS świadczy o rosnącej atrakcyjności programowej Zoom TV.
Hitami programowymi Zoom TV w lipcu 2020 roku był serial Narzeczona ze Stambułu i cykl filmów Gang Olsena.
Źródło: Kino Polska TV SA.