logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel

  PR 21.05.2025, przeczytano 547 razy
ilustracjastrzałka

Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mieszanka-krakowska-w-kampanii-wawel,408922,artykul.html

Do klasycznych galaretek Mieszanka Krakowska oblewanych czekoladą dołącza egzotyczny smak mango, inspirowany jednym z najpopularniejszych owoców tropikalnych. Nowe galaretki mają oryginalny okrągły kształt i są zapakowane w indywidualne opakowania, co zwiększa wygodę konsumenta i pozwala dłużej cieszyć się świeżością produktu. Opakowanie Mieszanki Krakowskiej Mango przyciąga wzrok atrakcyjną, owocową szatą graficzną, która doskonale prezentuje się na półce i podkreśla letni charakter produktu.

Receptura Mieszanki Krakowskiej bazuje na prostym składzie, w zgodzie z ideą programu Dobre Składniki: jest bez barwników, emulgatora E476 i sztucznych aromatów, a owocowy smak galaretek zapewnia sok z mango.

Nowa kampania i przełomowy spot z użyciem AI

Standardowa wersja galaretek Mieszanka Krakowska to produkt niezmiennie kojarzony z rodzinnymi spotkaniami i wydarzeniami szkolnymi, a forma okrągła jest szczególnie lubiana przez dorosłych konsumentów, którzy sięgają po nie indywidualnie. W swoim nowym spocie, zrealizowanym przy wsparciu technologii sztucznej inteligencji, Wawel połączył owocowy smak galaretek z nostalgiczną narracją, podkreślając tradycję i smak, który ma moc przenoszenia do wyjątkowych wspomnień i baśniowych miejsc.

Mieszanka Krakowska może pochwalić się ponad pięćdziesięcioletnią tradycją, dlatego w nowej kampanii podkreślamy ponadczasowy charakter produktu, którego smak znamy od dzieciństwa – mówi Ewa Pałka, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej Wawel SA. - Jednocześnie zależało nam na stworzeniu spotu świeżego, intrygującego i pełnego magii, dlatego w procesie produkcyjnym wykorzystaliśmy rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu reklama wyróżnia się na tle innych i w wyjątkowy sposób uwypukla nostalgiczny wymiar produktu.

Mieszanka Krakowska Level Wawel” to pierwszy w Polsce spot AI, zachowujący ciągłość wyglądu postaci osadzonych w bardzo rozbudowanym świecie marki. Osiągnęliśmy ten efekt dzięki zaangażowaniu twórców wyjątkowo świadomie korzystających z AI jako trzeciej drogi między filmem i 3D - mówi Marcin Andruchów, reżyser i producent spotu z domu produkcyjnego Muchas Gracias, który zaproponował koncepcję kreatywną inspirowaną realizmem magicznym.

Aleksandra Białk, AI Artist z 1three.studio zaangażowana w proces produkcyjny czerpała ze swoich doświadczeń w projektowaniu ubioru, malarstwie, scenografii i filmie. Wysoki poziom realizmu zapewnił dedykowany workflow łączący modele AI z postprodukcją filmu konwencjonalnego koordynowany przez Piotra Czyżowskiego.

Wawel realizuje swoją nową kampanią założenia szerszej strategii - Level Wawel, która przenosi na wyższy poziom nie tylko poprzez smak swoich wyrobów, ale także rozwiązania wdrażane w organizacji czy innowacyjne spojrzenie na produkt i komunikację. Nową kampanię telewizyjną można zobaczyć od 20 maja w największych stacjach TV.

Źródło: Wawel SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
Ciałozmienna – kampania odczarowuje temat ciała po ciąży
W Dzień Matki wystartowała kampania społeczno-edukacyjna Ciałozmienna - nie odkładaj swojego ciała na później. Kampania porusza temat zmian w ciele kobiety po ciąży i porodzie. Kampania uderza w tabu, które wciąż towarzyszy kobietom po urodzeniu dziecka, i otwiera przestrzeń na edukację zdrowotną, wsparcie i normalizację zmian, które pomimo że są fizjologiczne, to często...
Miss Kay i Hebe w kampanii „Złap zapach pięknych chwil”
Marka Miss Kay wraz z drogeriami Hebe rozpoczyna kampanię „Złap zapach pięknych chwil”, której celem jest pokazanie zapachów jako codziennego sposobu wyrażania siebie. Działania, skierowane do młodych kobiet z pokolenia Gen Z, podkreślają dostępność, różnorodność oraz praktyczność produktów, które można łatwo dopasować do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764