logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mieszkańcy Warszawy i Gdańska zobaczyli się dzięki Windows 11

  PR 21.10.2021, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

Mieszkańcy Gdańska i Warszawy wzięli udział w niezwykłym eksperymencie Windows 11. Ogromne laptopy zlokalizowane na Wyspie Ołowianka w historycznym Centrum Gdańska oraz niedaleko Ronda de Gaulle’a w Warszawie połączyły obie metropolie, a przechodnie otrzymali niepowtarzalną okazję by nawiązać kontakt z osobą po drugiej stronie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mieszkancy-warszawy-i-gdanska-zobaczyli-sie-dzieki-windows-11,393470,artykul.html

Ostatni czas pokazał nam jak ważny jest kontakt między ludźmi – dzięki wirtualnym spotkaniom możliwe jest podtrzymywanie więzi rodzinnych i towarzyskich, praca w formie hybrydowej, jak zdalne nauczanie. Czy da się pokazać doświadczenie e-rozmowy w przestrzeni publicznej?

Sprawdzili to mieszkańcy oraz turyści Gdańska i Warszawy, którzy przechodzili przy jednej z gdańskich wizytówek, czyli napisie Gdańsk lub w okolicach Ronda de Gaulle’a, przy Warszawskim Centrum Bankowo-Finansowym.

Dwa ogromne laptopy rozstawione w obu lokalizacjach zachęcały do zatrzymania się na chwilę i porozmawiania z osobą po drugiej stronie ekranu za pośrednictwem Microsoft Teams. Uczestnicy wydarzenia mogli dowiedzieć się czegoś o swoim nowopoznanym rozmówcy lub życzyć mu dobrego dnia. Eksperyment udowodnił, że dla Windows 11 odległość 350 km nie stanowi żadnej przeszkody w łączeniu nieznanych sobie osób.

- Windows 11 powstał z myślą przede wszystkim o użytkownikach oraz ich potrzebach. Ostatnie miesiące postawiły przed wszystkimi wyzwania związane zarówno z nowymi formami pracy, nauki oraz rozrywki, jak i utrzymywaniem relacji z innymi. Nowy Windows 11 to nowe, przyjazne i kreatywne miejsce gdzie możemy oddać się swoim pasjom. Dodajmy – miejsce dla każdego, bez względu na jego zaawansowanie techniczne – mówi Dominik Sołtysik, CEE Windows Category Lead, Microsoft.

Dostępny od 5 października w formie bezpłatnej aktualizacji na kwalifikujących się komputerach z systemem Windows 10 oraz nowych komputerach z preinstalowanym systemem, Windows 11 został zaprojektowany na nowo. Jedną ze zmian jest przycisk Start, który w nowym systemie umieszczono na środku, podobnie jak nowe menu oraz pasek zadań. Wszystko aby zapewnić bardziej nowoczesne, świeże i estetyczne wrażenia.

Używana podczas wydarzenia w Gdańsku i Warszawie usługa Microsoft Teams umożliwia czatowanie, prowadzenie rozmów głosowych lub wideo ze znajomymi, rodziną i innymi kontaktami, niezależnie od urządzenia lub platformy, z której korzystają – Windows, Mac, Android lub iOS. Co więcej – nie muszą oni nawet posiadać inteligentnych urządzań, komunikując się za pośrednictwem SMS.

Źródło: Microsoft

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764