logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Migomedia tworzy serwis internetowy marki Excelsior

  PR 13.05.2014, przeczytano 1193 razy

Migomedia nawiązała współpracę z salonami jubilerskimi Excelsior, których oferta obejmuje wysokiej jakości biżuterię oraz ekskluzywne zegarki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/migomedia-tworzy-serwis-internetowy-marki-excelsior,21620,artykul.html

Głównym zadaniem agencji będzie stworzenie przejrzystej i nowoczesnej strony WWW oraz sklepu internetowego. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie układów funkcjonalnych, zaprojektowanie grafiki strony i wdrożenie serwisu wraz z systemem CMS. Inne znane marki w portfolio agencji to m.in. Dior Institute, restauracja Belvedere, sklepy Moliera 2, ekskluzywny salon fryzjerski Dessange Paris.

 „Z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” przygotowanego przez KPMG wynika, że rynek dóbr luksusowych w Polsce był wart w 2013 roku 10,8 mld zł. Z roku na rok wartość zakupów online w kategorii biżuteria i zegarki rośnie o około 30%. Podczas projektowania sklepu internetowego oferującego biżuterię niezwykle przydana jest wiedza z zasad gender marketingu, która pozwala na stworzenie sklepu, który przełoży się na decyzje zakupowe zarówno mężczyzn jak i kobiet, a przez to jak wiadomo również na zysk sklepu, np. Kobiety są „łowcami” okazji, uwielbiają rabaty, dlatego na stronie internetowej, oprócz prezentacji oferty, warto by znalazły się informacje o bieżących promocji w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo szczególnie kobiety często rezygnują z zakupów na etapie finalizacji zamówienia. Skuteczny sklep internetowy powinien umożliwiać umieszczanie komunikatów marketingowych w koszyku i na etapie zamówienia oraz dowodów dlaczego warto skorzystać z oferty, gdyż takie działania minimalizują ryzyko porzucenia koszyka. Z przeprowadzonych badań wynika, że średni wskaźnik rezygnacji dla internetowych koszyków zakupowych wynosi aż około 66%. Agencja interaktywna powinna dostosować projekt koszyka i etapy zamówienia do grupy docelowej i do danej branży.” – mówi Małgorzata Bednarek dyrektor ds. strategii w agencji interaktywnej Migomedia.pl.

Źródło: Migomedia

www.migomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764