Migomedia nawiązała współpracę z salonami jubilerskimi Excelsior, których oferta obejmuje wysokiej jakości biżuterię oraz ekskluzywne zegarki.
Głównym zadaniem agencji będzie stworzenie przejrzystej i nowoczesnej strony WWW oraz sklepu internetowego. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie układów funkcjonalnych, zaprojektowanie grafiki strony i wdrożenie serwisu wraz z systemem CMS. Inne znane marki w portfolio agencji to m.in. Dior Institute, restauracja Belvedere, sklepy Moliera 2, ekskluzywny salon fryzjerski Dessange Paris.
„Z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” przygotowanego przez KPMG wynika, że rynek dóbr luksusowych w Polsce był wart w 2013 roku 10,8 mld zł. Z roku na rok wartość zakupów online w kategorii biżuteria i zegarki rośnie o około 30%. Podczas projektowania sklepu internetowego oferującego biżuterię niezwykle przydana jest wiedza z zasad gender marketingu, która pozwala na stworzenie sklepu, który przełoży się na decyzje zakupowe zarówno mężczyzn jak i kobiet, a przez to jak wiadomo również na zysk sklepu, np. Kobiety są „łowcami” okazji, uwielbiają rabaty, dlatego na stronie internetowej, oprócz prezentacji oferty, warto by znalazły się informacje o bieżących promocji w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo szczególnie kobiety często rezygnują z zakupów na etapie finalizacji zamówienia. Skuteczny sklep internetowy powinien umożliwiać umieszczanie komunikatów marketingowych w koszyku i na etapie zamówienia oraz dowodów dlaczego warto skorzystać z oferty, gdyż takie działania minimalizują ryzyko porzucenia koszyka. Z przeprowadzonych badań wynika, że średni wskaźnik rezygnacji dla internetowych koszyków zakupowych wynosi aż około 66%. Agencja interaktywna powinna dostosować projekt koszyka i etapy zamówienia do grupy docelowej i do danej branży.” – mówi Małgorzata Bednarek dyrektor ds. strategii w agencji interaktywnej Migomedia.pl.
Źródło: Migomedia