logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Migomedia tworzy serwis internetowy marki Excelsior

  PR 13.05.2014, przeczytano 1192 razy

Migomedia nawiązała współpracę z salonami jubilerskimi Excelsior, których oferta obejmuje wysokiej jakości biżuterię oraz ekskluzywne zegarki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/migomedia-tworzy-serwis-internetowy-marki-excelsior,21620,artykul.html

Głównym zadaniem agencji będzie stworzenie przejrzystej i nowoczesnej strony WWW oraz sklepu internetowego. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie układów funkcjonalnych, zaprojektowanie grafiki strony i wdrożenie serwisu wraz z systemem CMS. Inne znane marki w portfolio agencji to m.in. Dior Institute, restauracja Belvedere, sklepy Moliera 2, ekskluzywny salon fryzjerski Dessange Paris.

 „Z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” przygotowanego przez KPMG wynika, że rynek dóbr luksusowych w Polsce był wart w 2013 roku 10,8 mld zł. Z roku na rok wartość zakupów online w kategorii biżuteria i zegarki rośnie o około 30%. Podczas projektowania sklepu internetowego oferującego biżuterię niezwykle przydana jest wiedza z zasad gender marketingu, która pozwala na stworzenie sklepu, który przełoży się na decyzje zakupowe zarówno mężczyzn jak i kobiet, a przez to jak wiadomo również na zysk sklepu, np. Kobiety są „łowcami” okazji, uwielbiają rabaty, dlatego na stronie internetowej, oprócz prezentacji oferty, warto by znalazły się informacje o bieżących promocji w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo szczególnie kobiety często rezygnują z zakupów na etapie finalizacji zamówienia. Skuteczny sklep internetowy powinien umożliwiać umieszczanie komunikatów marketingowych w koszyku i na etapie zamówienia oraz dowodów dlaczego warto skorzystać z oferty, gdyż takie działania minimalizują ryzyko porzucenia koszyka. Z przeprowadzonych badań wynika, że średni wskaźnik rezygnacji dla internetowych koszyków zakupowych wynosi aż około 66%. Agencja interaktywna powinna dostosować projekt koszyka i etapy zamówienia do grupy docelowej i do danej branży.” – mówi Małgorzata Bednarek dyrektor ds. strategii w agencji interaktywnej Migomedia.pl.

Źródło: Migomedia

www.migomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764