logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mike Tyson od 1 czerwca w kampanii napoju Black

  PR 01.06.2012, przeczytano 2450 razy
ilustracja

1 czerwca rusza wielomilionowa kampania z udziałem celebryty najwyższego formatu – Mike’a Tysona. Kampania będzie miała kilka odsłon, wzajemnie się uzupełniających. Celem kampani jest pokazanie działania napoju energetycznego BLACK, któremu nie oprze się nikt – nawet sam Tyson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mike-tyson-od-1-czerwca-w-kampanii-napoju-black,15728,artykul.html

Kampania TAK DZIAŁA BLACK! to ewenement, co najmniej, na skalę ogólnopolską. Styl przedsięwzięcia, jego charakter, a do tego kreacja Tysona powodują, że całość nabiera iście hollywodzkiego oblicza. I tak ma być! Zaskakujemy, bawimy, budzimy zainteresowanie. To podstawa, by być zapamiętanym na długo. A to dopiero początek…  – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
 
30-sekundowe spoty o intrygujących tytuach „BLACK&WHITE ROOM” i „BLACK SERVICE VENDING MACHINE” emitowane będą na szeroką skalę – od TVP po TVN oraz idealnie stargetowane kanały muzyczne, filmowe i sportowe, te ostatnie ze względu na mega-oglądalność w dobie Euro (MTV, Viva, Canal+, Comedy Central, Comedy Central Family, AXN, Canal+ Gol, Eska TV, Kino Polska, Fox Life, Extreme Sports, Orange Sport, AXN Sci-Fi, Canal+Sport, BBC Lifestyle, Universal Channel, Fox, Nat Geo Wild, 4FunTV, Rebel.tv, TV.Disco). Całość uzupełnia sponsorski spot 8’’ – również z udziałem Tysona.
 
Uzupełnieniem kampanii TV jest outdoor – w niebagatelnej formie: prawie 1000 ogólnopolskich billboardów oraz wielkoformatowe siatki w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu. Wszystkie nośniki sygnowane podpisem Tysona.

Black przeżyje swoisty rekonesans w sieci. Czerwiec to moment odsłony nowej strony internetowej marki – utrzymanej w konwencji planu filmowego – oczywiście, z Tysonem w roli głównej. Konsument znajdzie na stronie komplet informacji produktowych oraz zapierające dech w piersi zdjęcia obrazujące Mike’a i…działanie Black’a. Do tego – swoiste nowum – BLACK ENERGY VIP CLUB – z bonusami dla wtajemniczonych Konsumentów…

Działania w Internecie obejmą również serwisy VoD, portale modowe (answear.com) oraz media społecznościowe. Dla fanów skupionych wokół profilu marki BLACK na Facebooku przygotowane zostały specjalne aplikacje konkursowe, aktywizujące społeczność BLACK Energy Drink. Kampania TAK DZIAŁA BLACK! potrwa do końca czerwca; aktywności internetowe – do końca roku. Za kreację i realizację spotów telewizyjnych odpowiada Testardo Gram (GREY Group). Media zakupił dom mediowy Mindshare.

Źródło: Foodcare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

polecam Mojito, które nie we wszystkich sklepach jest, ale zmrożone z cytrynką poprostu cymes. co można nim zapijać, albo z czym mieszać chyba nie muszę pisać ;)

avatar użytkownika
,

Czytając Twoje komentarze można dojść do przekonania, że wszystko, do czego przyłożyła rękę firma Foodcare z Zabierzowa jest the best - puszka rewelacyjna, reklama rewelacyjna, poleciłeś nam nawet pyszny napój ich produkcji. Ciekawe czy firma Foodcare wie, że ma takiego oddanego fana? Może sprawdzimy - ciekawe co powiedzą...  

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764