logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mike Tyson od 1 czerwca w kampanii napoju Black

  PR 01.06.2012, przeczytano 2744 razy
ilustracja

1 czerwca rusza wielomilionowa kampania z udziałem celebryty najwyższego formatu – Mike’a Tysona. Kampania będzie miała kilka odsłon, wzajemnie się uzupełniających. Celem kampani jest pokazanie działania napoju energetycznego BLACK, któremu nie oprze się nikt – nawet sam Tyson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mike-tyson-od-1-czerwca-w-kampanii-napoju-black,15728,artykul.html

Kampania TAK DZIAŁA BLACK! to ewenement, co najmniej, na skalę ogólnopolską. Styl przedsięwzięcia, jego charakter, a do tego kreacja Tysona powodują, że całość nabiera iście hollywodzkiego oblicza. I tak ma być! Zaskakujemy, bawimy, budzimy zainteresowanie. To podstawa, by być zapamiętanym na długo. A to dopiero początek…  – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
 
30-sekundowe spoty o intrygujących tytuach „BLACK&WHITE ROOM” i „BLACK SERVICE VENDING MACHINE” emitowane będą na szeroką skalę – od TVP po TVN oraz idealnie stargetowane kanały muzyczne, filmowe i sportowe, te ostatnie ze względu na mega-oglądalność w dobie Euro (MTV, Viva, Canal+, Comedy Central, Comedy Central Family, AXN, Canal+ Gol, Eska TV, Kino Polska, Fox Life, Extreme Sports, Orange Sport, AXN Sci-Fi, Canal+Sport, BBC Lifestyle, Universal Channel, Fox, Nat Geo Wild, 4FunTV, Rebel.tv, TV.Disco). Całość uzupełnia sponsorski spot 8’’ – również z udziałem Tysona.
 
Uzupełnieniem kampanii TV jest outdoor – w niebagatelnej formie: prawie 1000 ogólnopolskich billboardów oraz wielkoformatowe siatki w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu. Wszystkie nośniki sygnowane podpisem Tysona.

Black przeżyje swoisty rekonesans w sieci. Czerwiec to moment odsłony nowej strony internetowej marki – utrzymanej w konwencji planu filmowego – oczywiście, z Tysonem w roli głównej. Konsument znajdzie na stronie komplet informacji produktowych oraz zapierające dech w piersi zdjęcia obrazujące Mike’a i…działanie Black’a. Do tego – swoiste nowum – BLACK ENERGY VIP CLUB – z bonusami dla wtajemniczonych Konsumentów…

Działania w Internecie obejmą również serwisy VoD, portale modowe (answear.com) oraz media społecznościowe. Dla fanów skupionych wokół profilu marki BLACK na Facebooku przygotowane zostały specjalne aplikacje konkursowe, aktywizujące społeczność BLACK Energy Drink. Kampania TAK DZIAŁA BLACK! potrwa do końca czerwca; aktywności internetowe – do końca roku. Za kreację i realizację spotów telewizyjnych odpowiada Testardo Gram (GREY Group). Media zakupił dom mediowy Mindshare.

Źródło: Foodcare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

polecam Mojito, które nie we wszystkich sklepach jest, ale zmrożone z cytrynką poprostu cymes. co można nim zapijać, albo z czym mieszać chyba nie muszę pisać ;)

avatar użytkownika
,

Czytając Twoje komentarze można dojść do przekonania, że wszystko, do czego przyłożyła rękę firma Foodcare z Zabierzowa jest the best - puszka rewelacyjna, reklama rewelacyjna, poleciłeś nam nawet pyszny napój ich produkcji. Ciekawe czy firma Foodcare wie, że ma takiego oddanego fana? Może sprawdzimy - ciekawe co powiedzą...  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764