Ruszyła druga odsłona kampanii GREY Group stworzonej dla napoju energetyzującego BLACK, produkowanego przez FoodCare. Tym razem twarz kampanii – legendarny bokser i showman Mike Tyson daje się poznać jako człowiek o gołębim sercu, który pomaga potrzebującym i lubi się dzielić!
Napoje energetyzujące pozwalają na osiąganie lepszych wyników na każdym polu, ale też pozwalają pomagać innym w trudnych sytuacjach. Takie przesłanie, w humorystycznej oprawie, niesie ze sobą drugi spot telewizyjnej kampanii napoju Black z udziałem Mike’a Tysona. Stanowi on uzupełnienie pierwszej części kampanii, która wystartowała na początku czerwca. Do końca miesiąca stacje telewizyjne będą emitowały wymiennie obydwa spoty.
Kampania BLACK z udziałem Mike’a Tysona jest emitowana w telewizji, prasie oraz na nośnikach OOH i potrwa do końca miesiąca. Kreację do kampanii stworzyli Szymon Demirkol (Senior Art Director) i Jacek Wójcik (Senior Copywriter) pod opieką Dyrektorów Kreatywnych - Katarzyny Sośnierz i Grzegorza Waliczka. Za obsługę klienta odpowiadali Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Rafał Zagórski (Account Supervisor) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwała Agata Bereś we współpracy z Tomaszem Skrodzkim z Papaya Films. Reżyserem spotów TV była Kasia Adamik, autorem zdjęć – Tomasz Naumiuk. Zdjęcia do statycznych form reklamowych wykonał Ilario Magali.
Źródło: GREY Group