logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mike Tyson w drugiej odsłonie kampanii Black

  PR 11.06.2012, przeczytano 864 razy

Ruszyła druga odsłona kampanii GREY Group stworzonej dla napoju energetyzującego BLACK, produkowanego przez FoodCare. Tym razem twarz kampanii – legendarny bokser i showman Mike Tyson daje się poznać jako człowiek o gołębim sercu, który pomaga potrzebującym i lubi się dzielić!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mike-tyson-w-drugiej-odslonie-kampanii-black,15807,artykul.html

Napoje energetyzujące pozwalają na osiąganie lepszych wyników na każdym polu, ale też pozwalają pomagać innym w trudnych sytuacjach. Takie przesłanie, w humorystycznej oprawie, niesie ze sobą drugi spot telewizyjnej kampanii napoju Black z udziałem Mike’a Tysona. Stanowi on uzupełnienie pierwszej części kampanii, która wystartowała na początku czerwca. Do końca miesiąca stacje telewizyjne będą emitowały wymiennie obydwa spoty.

Kampania BLACK z udziałem Mike’a Tysona jest emitowana w telewizji, prasie oraz na nośnikach OOH i potrwa do końca miesiąca. Kreację do kampanii stworzyli Szymon Demirkol (Senior Art Director) i Jacek Wójcik (Senior Copywriter) pod opieką Dyrektorów Kreatywnych - Katarzyny Sośnierz i Grzegorza Waliczka. Za obsługę klienta odpowiadali Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Rafał Zagórski (Account Supervisor) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwała Agata Bereś we współpracy z Tomaszem Skrodzkim z Papaya Films. Reżyserem spotów TV była Kasia Adamik, autorem zdjęć – Tomasz Naumiuk. Zdjęcia do statycznych form reklamowych wykonał Ilario Magali.

Źródło: GREY Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

No i w ten sposób Black zareklamował swoje niesprawne dystrybutory. Normalnie nic tylko brawo bić...

brak ikonki
,

Dystrybutory...to służą do nalewania paliwa makaroniarz :D Dwójka nie jest już taka dobra, bo ciężko ten za***sty pomysł z jedynki pobić, ale uśmiech dziewczyny na końcu w zupełności wystarcza, shot roku w polskiej reklamie !  

avatar użytkownika
,

Czytając Twoje komentarze można dojść do przekonania, że wszystko, do czego przyłożyła rękę firma Foodcare z Zabierzowa jest the best - puszka rewelacyjna, reklama rewelacyjna, poleciłeś nam nawet pyszny napój ich produkcji. Ciekawe czy firma Foodcare wie, że ma takiego oddanego fana? Może sprawdzimy - ciekawe co powiedzą...  

Najnowsze w tym dziale

Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”
Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.
Dwie spółki KERRIS Group: KERRIS Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”
Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.
Gameset podzieli się wiedzą z marketerami w drugiej serii webinarów #Gamesetknows
Gameset startuje z drugą serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu. W lutym odbędą się cztery spotkania z ekspertami Gamesetu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764