logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mike Tyson w drugiej odsłonie kampanii Black

  PR 11.06.2012, przeczytano 873 razy

Ruszyła druga odsłona kampanii GREY Group stworzonej dla napoju energetyzującego BLACK, produkowanego przez FoodCare. Tym razem twarz kampanii – legendarny bokser i showman Mike Tyson daje się poznać jako człowiek o gołębim sercu, który pomaga potrzebującym i lubi się dzielić!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mike-tyson-w-drugiej-odslonie-kampanii-black,15807,artykul.html

Napoje energetyzujące pozwalają na osiąganie lepszych wyników na każdym polu, ale też pozwalają pomagać innym w trudnych sytuacjach. Takie przesłanie, w humorystycznej oprawie, niesie ze sobą drugi spot telewizyjnej kampanii napoju Black z udziałem Mike’a Tysona. Stanowi on uzupełnienie pierwszej części kampanii, która wystartowała na początku czerwca. Do końca miesiąca stacje telewizyjne będą emitowały wymiennie obydwa spoty.

Kampania BLACK z udziałem Mike’a Tysona jest emitowana w telewizji, prasie oraz na nośnikach OOH i potrwa do końca miesiąca. Kreację do kampanii stworzyli Szymon Demirkol (Senior Art Director) i Jacek Wójcik (Senior Copywriter) pod opieką Dyrektorów Kreatywnych - Katarzyny Sośnierz i Grzegorza Waliczka. Za obsługę klienta odpowiadali Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Rafał Zagórski (Account Supervisor) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwała Agata Bereś we współpracy z Tomaszem Skrodzkim z Papaya Films. Reżyserem spotów TV była Kasia Adamik, autorem zdjęć – Tomasz Naumiuk. Zdjęcia do statycznych form reklamowych wykonał Ilario Magali.

Źródło: GREY Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

No i w ten sposób Black zareklamował swoje niesprawne dystrybutory. Normalnie nic tylko brawo bić...

brak ikonki
,

Dystrybutory...to służą do nalewania paliwa makaroniarz :D Dwójka nie jest już taka dobra, bo ciężko ten za***sty pomysł z jedynki pobić, ale uśmiech dziewczyny na końcu w zupełności wystarcza, shot roku w polskiej reklamie !  

avatar użytkownika
,

Czytając Twoje komentarze można dojść do przekonania, że wszystko, do czego przyłożyła rękę firma Foodcare z Zabierzowa jest the best - puszka rewelacyjna, reklama rewelacyjna, poleciłeś nam nawet pyszny napój ich produkcji. Ciekawe czy firma Foodcare wie, że ma takiego oddanego fana? Może sprawdzimy - ciekawe co powiedzą...  

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764