logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mike Tyson wkracza na ring reklamowy

  PR 30.04.2012, przeczytano 5145 razy
ilustracjastrzałka

„Chciałbym pozwiedzać, żyć w spokoju i odrzucić negatywną stronę” – oznajmił po przylocie do naszego kraju najmłodszy mistrz świata wagi ciężkiej w historii boksu. Mike’a Tysona, nową twarz napoju energetycznego Black, specjalnie dla FoodCare sprowadziła do Polski należąca do grupy 365 PR, agencja Gold Label Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mike-tyson-wkracza-na-ring-reklamowy,15437,artykul.html

Gold Label Agency doskonale wyczuła gorący ostatnio trend bazujący na pozyskiwaniu do promocji produktów celebrytów światowego formatu. Chociaż ich gaże sięgają setek tysięcy a nawet milionów złotych, inwestycja w rozpoznawalną twarz jest doskonałą strategią marketingową. Gra wydaje się być warta świeczki, bowiem gwiazda musi być przekonana o jakości marki, żeby ją reklamować i tym samym, pociąga za sobą rzesze fanów. Tajemnicą nie jest, iż najskuteczniejsze reklamy to te, w których do zakupu zachęcają ludzie filmu lub sportu.

Tomasz Orzechowski, Dyrektor Zarządzający agencji 365 PR i właściciel marki Gold Label Agency mówi: „W ciągu ostatniej dekady ilość reklam z udziałem znanych ludzi w USA, Australii i Wielkiej Brytanii wzrosła o 100%. 80% spotów w Ameryce, które zanotowało najwyższy wskaźnik zapamiętywalności, to właśnie te z udziałem celebrytów, podobny proces zachodzi obecnie w Polsce. Więc teraz najważniejsze to trafić z doborem gwiazdy i znaleźć nieograną twarz. Chodzi o odpowiednie skojarzenia i umiejętną grę nimi.”

Właściwe powiązanie grupy docelowej z doborem celebryty to klucz do sukcesu. Wybór Tysona na nową twarz Blacka nie jest przypadkowy. Tyson ma wizerunek niezłomnego. To człowiek z niezwykłą krzepą fizyczną, ale i siłą charakteru: barwna osobowość idzie w parze z bezkompromisowością i indywidualnością – były bokser zawsze podąża swoją własną drogą, bez względu na opinię publiczną. Poza tym, to nazwisko rozpoznawalne nie tylko w Polsce – Mike’a Tysona znał cały świat, a ostatnio przypomniał sobie o nim na nowo za sprawą filmów „Kac Vegas”. Co więcej, Tyson jest Amerykaninem, co w połączeniu z obcojęzyczną nazwą napoju energetycznego, który sygnuje i reklamie w wielkim stylu, pomoże zaistnieć jako produkt zagraniczny, w domyśle bardziej ekskluzywny od polskich propozycji.

Szczegółowe warunki kontraktu boksera na firmowanie Blacka owiane są tajemnicą – nie wiadomo, na jaką wartość opiewa, wiadomo tylko, że został podpisany na minimum dwa lata. Wielomilionowy budżet kampanii reklamowej świadczy o tym, że FoodCare nie tylko walczy z rywalami konkurencyjną ceną, ale i inwestuje sam produkt, oraz buduje relację z jego konsumentami.

Źródło: 365 PR

www.miketyson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wreszcie jakieś konkretne posunięcie. Oby więcej takich odważnych kampanii, bez martyrologicznego posiłkowania się ledwo dychającymi gwiazdkami z oper mydlanych. Brawa za odwagę i przygotowanie kampanii !

brak ikonki
,

puszka wygląda rewelacyjnie, zupełnie inna liga designu. u mnie 4,5/5  

avatar użytkownika
,

Czytając Twoje komentarze można dojść do przekonania, że wszystko, do czego przyłożyła rękę firma Foodcare z Zabierzowa jest the best - puszka rewelacyjna, reklama rewelacyjna, poleciłeś nam nawet pyszny napój ich produkcji. Ciekawe czy firma Foodcare wie, że ma takiego oddanego fana? Może sprawdzimy - ciekawe co powiedzą...  

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764