logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mike Tyson wkracza na ring reklamowy

  PR 30.04.2012, przeczytano 5532 razy
ilustracjastrzałka

„Chciałbym pozwiedzać, żyć w spokoju i odrzucić negatywną stronę” – oznajmił po przylocie do naszego kraju najmłodszy mistrz świata wagi ciężkiej w historii boksu. Mike’a Tysona, nową twarz napoju energetycznego Black, specjalnie dla FoodCare sprowadziła do Polski należąca do grupy 365 PR, agencja Gold Label Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mike-tyson-wkracza-na-ring-reklamowy,15437,artykul.html

Gold Label Agency doskonale wyczuła gorący ostatnio trend bazujący na pozyskiwaniu do promocji produktów celebrytów światowego formatu. Chociaż ich gaże sięgają setek tysięcy a nawet milionów złotych, inwestycja w rozpoznawalną twarz jest doskonałą strategią marketingową. Gra wydaje się być warta świeczki, bowiem gwiazda musi być przekonana o jakości marki, żeby ją reklamować i tym samym, pociąga za sobą rzesze fanów. Tajemnicą nie jest, iż najskuteczniejsze reklamy to te, w których do zakupu zachęcają ludzie filmu lub sportu.

Tomasz Orzechowski, Dyrektor Zarządzający agencji 365 PR i właściciel marki Gold Label Agency mówi: „W ciągu ostatniej dekady ilość reklam z udziałem znanych ludzi w USA, Australii i Wielkiej Brytanii wzrosła o 100%. 80% spotów w Ameryce, które zanotowało najwyższy wskaźnik zapamiętywalności, to właśnie te z udziałem celebrytów, podobny proces zachodzi obecnie w Polsce. Więc teraz najważniejsze to trafić z doborem gwiazdy i znaleźć nieograną twarz. Chodzi o odpowiednie skojarzenia i umiejętną grę nimi.”

Właściwe powiązanie grupy docelowej z doborem celebryty to klucz do sukcesu. Wybór Tysona na nową twarz Blacka nie jest przypadkowy. Tyson ma wizerunek niezłomnego. To człowiek z niezwykłą krzepą fizyczną, ale i siłą charakteru: barwna osobowość idzie w parze z bezkompromisowością i indywidualnością – były bokser zawsze podąża swoją własną drogą, bez względu na opinię publiczną. Poza tym, to nazwisko rozpoznawalne nie tylko w Polsce – Mike’a Tysona znał cały świat, a ostatnio przypomniał sobie o nim na nowo za sprawą filmów „Kac Vegas”. Co więcej, Tyson jest Amerykaninem, co w połączeniu z obcojęzyczną nazwą napoju energetycznego, który sygnuje i reklamie w wielkim stylu, pomoże zaistnieć jako produkt zagraniczny, w domyśle bardziej ekskluzywny od polskich propozycji.

Szczegółowe warunki kontraktu boksera na firmowanie Blacka owiane są tajemnicą – nie wiadomo, na jaką wartość opiewa, wiadomo tylko, że został podpisany na minimum dwa lata. Wielomilionowy budżet kampanii reklamowej świadczy o tym, że FoodCare nie tylko walczy z rywalami konkurencyjną ceną, ale i inwestuje sam produkt, oraz buduje relację z jego konsumentami.

Źródło: 365 PR

www.miketyson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wreszcie jakieś konkretne posunięcie. Oby więcej takich odważnych kampanii, bez martyrologicznego posiłkowania się ledwo dychającymi gwiazdkami z oper mydlanych. Brawa za odwagę i przygotowanie kampanii !

brak ikonki
,

puszka wygląda rewelacyjnie, zupełnie inna liga designu. u mnie 4,5/5  

avatar użytkownika
,

Czytając Twoje komentarze można dojść do przekonania, że wszystko, do czego przyłożyła rękę firma Foodcare z Zabierzowa jest the best - puszka rewelacyjna, reklama rewelacyjna, poleciłeś nam nawet pyszny napój ich produkcji. Ciekawe czy firma Foodcare wie, że ma takiego oddanego fana? Może sprawdzimy - ciekawe co powiedzą...  

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764