logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska

  PR 16.08.2019, przeczytano 699 razy

Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolaj-kunica-nowym-redaktorem-naczelnym-business-insider-polska,383615,artykul.html

Mikołaj Kunica przechodzi do Business Insider Polska z Wirtualnej Polski, gdzie od września 2018 r. kierował redakcją Money.pl oraz był dyrektorem zarządzającym obszaru biznes i finanse. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. komunikacji w Polskich Inwestycjach Rozwojowych (obecnie Polski Fundusz Rozwoju) oraz w Grupie Ergo Hestia. Mikołaj Kunica ma ponad 20-letnie doświadczenie pracy w mediach – w przeszłości był reporterem m.in. „Wiadomości” TVP1, „Faktów” TVN i sekcji polskiej BBC. Współtworzył kanał TVN CNBC, przez ponad 6 lat był gospodarzem autorskich programów Dzień na Rynkach oraz Rynki Dnia.

- Na czele Business Insider Polska stanie dziennikarz z szeroką wiedzą na temat biznesu, gospodarki i finansów. Mikołaj Kunica to fachowiec z ogromnym doświadczeniem w mediach oraz w prowadzeniu serwisów z obszaru biznesu i ekonomii. Jestem przekonany, że wraz z całym zespołem redakcyjnym zapewni Business Insider Polska jeszcze mocniejszą pozycję na rynku – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764